Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av SoFaD
Jag har köpt enfärgade örngott och låtit barnen rita på dem med textilpennor. Har för mig jag skrev mormor, morfar osv på dem, för det var innan de kunde skriva bokstäver själva.
I år ska sonen få rita bokmärken som vi sedan laminerar/plastar in. :tumup: Hittade bra mallar på Bollibompawebben, så tar formen från dessa, och sedan får han måla och rita fritt på dem. :D
florin skrev:För några år sedan fick jag en kökshandduk i linne av min brors dotter i julklapp. På den hade hon tryckt sina händer och skrivit sitt namn. Två år senare fick jag en likadan med henns lillsysters avtryck. Mycket uppskattat då handdukarna är både fina och har bra kvalité :D
Det låter som en fin present! :D
Men har man vanlig textilfärg å trycker med då tror du? :hmm: Tänkte att den kanske inte var lämplig att smeta in händerna med bara...men det kanske inte är nån fara alls utan bara jag som är nojjig. 8) :lol:
Användarens profilbild
Av florin
Smultronbarn skrev:
florin skrev:För några år sedan fick jag en kökshandduk i linne av min brors dotter i julklapp. På den hade hon tryckt sina händer och skrivit sitt namn. Två år senare fick jag en likadan med henns lillsysters avtryck. Mycket uppskattat då handdukarna är både fina och har bra kvalité :D
Det låter som en fin present! :D
Men har man vanlig textilfärg å trycker med då tror du? :hmm: Tänkte att den kanske inte var lämplig att smeta in händerna med bara...men det kanske inte är nån fara alls utan bara jag som är nojjig. 8) :lol:
Jo, vanlig textilfärg fungerar bra! De använde färg från Panduro och de är tvättade massor, massor med gånger ünder flera år och håller fortfarande färgen :vågen:

Har själv tryckt Antons fötter med textilfärg när han var pyttis och det gick jätte bra, man kan dock försöka vara lite snabb med att tvätta bort färgen sedan :D

Jag använde baksidan på en kökssvamp och duttade på rikligt med färg på fötterna men det är nog lättare att pensla ut färgen på något plant och sedan doppa handen i det...
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?