Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

KATARINA skrev:Jag hatar absolut inte Babybjörn. Jag kunde bära äldsta barnet en hel dag i den när han vägde 12 kg men det skulle jag inte orka nu när jag är mindre vältränad. Det var Babybjörn som förde mig in på bärande med sjal och ergonomiska selar och jag blir glad när jag ser föräldrar som bär sina barn, även om det är i Babybjörn.
:iagree:
Det var samma här, det var det som fanns om man ville bära när min äldste var bebis, eller rättare sagt som jag visste om. Men jag är väldans glad att jag hittade sjalar, meitaier och vår patapum toddler!!! Då bär jag så mycket bekvämare och upplever att barnen sitter bekvämare också. Men jag har faktiskt flera omkring mig som efter försök med trikåsjal föredrar Baby Björn. Jag försöker så gott jag kan att locka med annat, men det är inte alltid det går hem. Och jag tänker att nu när Baby Björn är vardagsmat så kanske bärande inte behöver vara så kontroversiellt?
malinmedflera skrev:Och jag tänker att nu när Baby Björn är vardagsmat så kanske bärande inte behöver vara så kontroversiellt?
Förhoppningsvis är det så. Efter att E blev runt året har det hänt ganska många gånger att jag har fått frågor om sjalen/selen jag burit i. Många har varit fascinerade över att det går att bära ett större barn. En gång var det en mormor som absolut skulle skaffa en ringsjal till sitt barnbarn. Nu när E är tre finns det säkert folk som tycker att det är konstigt att jag bär honom, men det är nog bara en av många saker som de tycker att är konstiga med mig.

Tack till er både, Joffsan och sunshine.[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?