Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Hur länge bär du ditt/dina barn?

Upp till en timma
24
34%
1-2 timmar
18
26%
2-3 timmar
17
24%
3-4 timmar
5
7%
4-5 timmar
3
4%
5-6 timmar
2
3%
6-7 timmar
Inga röster
0%
7-8 timmar
Inga röster
0%
8 timmar eller mer
1
1%
Användarens profilbild
Av pusselbitar
Jag bär snart treåriga E i sjal upp till en timme per dag, men inte alla dagar. Enstaka dagar kan det bli mer än en timme, dock inte i sträck. Det var först efter att E fyllt 2 som han verkligen började gilla att bli buren i sjal. Tur det, för numera är det inte kul att bära i famnen långa stunder även om han inte är tung.
Användarens profilbild
Av melon
Just nu är det max en timma per dag, om man slår ut det. När vi är lediga bär vi mer men när vi jobbar bär vi inget. Annat var det innan de började gå, då bar vi säkert 12 timmar om dagen :heart:
Användarens profilbild
Av Suskiv
Max en timme. Han är två år och bär ganska sällan numera.
Användarens profilbild
Av Auroratiger
Numera: Nästan ingenting. Kanske tio minuter-en kvart ibland. Och så någon minut här och var i famnen.

Som mest kom jag nog upp i två-tre timmar per dag. Kanske fyra någon enstaka gång.
Av Lenaskeå
Jag måste tyvärr säga att jag inte får bära nåt numera.. Bara om sonen är sjuk men det är ju inte särskilt ofta..
Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
Med risk för att sänka medlet så röstade jag att jag bär max en timma numer, men då är yngsta barnet 2½ och har fina snabba, starka ben...

När lillebror var bäbis, och framför allt när vi var på resande fot kunde det dock bli många timmar per dag!

Tack till er både, Joffsan och sunshine.[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?