Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Jo den är jätte fin, kolla inte på hur dottern sitter i den.. hon har skrattat och hoppat så hon sitter lite fel :roll:
Zsarah skrev:Jo den är jätte fin, kolla inte på hur dottern sitter i den.. hon har skrattat och hoppat så hon sitter lite fel :roll:
Finns värre, tro mig :) Som när man vill knyta upp en snart sexåring på ryggen (prova en ny knytning) och han absolut inte vill sitta still.
anpa skrev:Fick hem min Avery idag :loving: ... Har bara provat, men den är jätteskön!! :tumup:
Bilder tack :wink: Hur länge tog det för dej?
Nu har hon fått hem Beco. Beställde igår för 70 pund, idag har hon höjt priserna till 80 pund. Jag har redan betalat så hon borde väl inte komma och kräva 10 pund i efterhand. Skulle bli "lite" sur då.

/Catrin
Umetjejen79 skrev:Nu har hon fått hem Beco. Beställde igår för 70 pund, idag har hon höjt priserna till 80 pund. Jag har redan betalat så hon borde väl inte komma och kräva 10 pund i efterhand. Skulle bli "lite" sur då.

/Catrin

Oj vad bra :app: , tror inte hon kan höja om´du redan hade förbeställt. Vilken färg beställde du?
Det blev en Carnival till slut. Såg att de höjt till 80 där du beställde också. Hon skickade den igår så jag får den väl i början av nästa vecka.

/Catrin

Kan bara hålla med camsch! Du har absolut in[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?