Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av sofin
Ellasario skrev:Någon som vet en butik i stockholm som säljer dropsgarner billigt, och som är öppen imorgon?
Beställt ifrån nätet men inser att jag skulle behöva börja sticka redan nu om jag ska hinna till jul O_O
Ljungqvist garn? http://www.ljungqvistgarn.se/Page41.aspx

Dom har öppet i morgon och dom har kampanj på alla Drops garner med alpacka, de är 20% billigare fram till 31 december.
Av Ponyo
Attans! Har nästan stickat klart Vs röda kofta. Bara 3 cm kvar nertill. Så tog garnet slut. :roll:
Och jag som tyckte jag tog i när jag köpte garn. Stackars mig som får åka till garnaffären imorrn. ;)

Addi click är underbara att sticka med :loving:
Mycket nöjd :tumup:
Användarens profilbild
Av ellla
Ponyo skrev:Attans! Har nästan stickat klart Vs röda kofta. Bara 3 cm kvar nertill. Så tog garnet slut. :roll:
Och jag som tyckte jag tog i när jag köpte garn. Stackars mig som får åka till garnaffären imorrn. ;)

Addi click är underbara att sticka med :loving:
Mycket nöjd
:tumup:
:vågen:
Användarens profilbild
Av Fryle
solängel skrev:
Fryle skrev:Min beställning på Garnkorgen funkade inte när jag valde alternativet förskottsbetalning, trots att jag provade flera gånger.

Igår kväll vid 19-tiden gjorde jag om beställningen med VISA-betalning och idag kl 16 fick jag meddelande från Posten att paketet är på väg.

Snacka om snabb service!
Fick avi idag, men är lite sur på att lantbrevbäraren inte klarar av att ta med två stackars nystan, utan jag måste åka in och hämta dem, det blir ändå nästan fyra mils körning...
Hoppas jag har bättre tur med min lantbrevbärare.
Användarens profilbild
Av ellla
Fryle skrev:
solängel skrev:
Fryle skrev:Min beställning på Garnkorgen funkade inte när jag valde alternativet förskottsbetalning, trots att jag provade flera gånger.

Igår kväll vid 19-tiden gjorde jag om beställningen med VISA-betalning och idag kl 16 fick jag meddelande från Posten att paketet är på väg.

Snacka om snabb service!
Fick avi idag, men är lite sur på att lantbrevbäraren inte klarar av att ta med två stackars nystan, utan jag måste åka in och hämta dem, det blir ändå nästan fyra mils körning...
Hoppas jag har bättre tur med min lantbrevbärare.
Stackars! Vad synd att hen inte kör ut!!! Jag som älskade min lantbrevbärare i somras, helt fantastiskt var det!

Jag har fått avier till Ume jag... Det är ju 10 gånger så långt, men jag kommer ju inte åka dit enkom för postens skull :)
*längtar till fredag* däremot tänkte jag ringa och kolla så paketen ligger kvar till jag hämtar dem... Annars blir det tråkigt!
Av mly
ellla skrev:
emmy_ackevik skrev:Det tycker jag är jätte svårt... Och jag tror nog att jag har stickat 300 par strumpor eller nått... Strumpor är min favorit stickning...
Oj! Jag tycker inte om att göra samma sak...
Det gör egentligen inte jag heller, men jag gillar ändå att sticka strumpor. Nu har jag bestämmt att jag inte ska köpa en massa garn och då får jag sticka av det som finns hemma=en massa raggsocksgarn så först ut blir ett gäng raggsockar till pappas fru...
Användarens profilbild
Av ellla
emmy_ackevik skrev:
ellla skrev:
emmy_ackevik skrev:Det tycker jag är jätte svårt... Och jag tror nog att jag har stickat 300 par strumpor eller nått... Strumpor är min favorit stickning...
Det gör egentligen inte jag heller, men jag gillar ändå att sticka strumpor. Nu har jag bestämmt att jag inte ska köpa en massa garn och då får jag sticka av det som finns hemma=en massa raggsocksgarn så först ut blir ett gäng raggsockar till pappas fru...
Därför tänker jag mig att variation skulle förnöja! Jag har köpt nya strumpmönster till att börja med :)

Fast här beror det på att jag fryser om fötterna :)
Av mly
ellla skrev:
emmy_ackevik skrev:
ellla skrev:
Därför tänker jag mig att variation skulle förnöja! Jag har köpt nya strumpmönster till att börja med :)

Fast här beror det på att jag fryser om fötterna :)
Det gör jag för det mesta med, men jag har redan så många strumpor. Vad är det för mönster du har köpt? Något roligt? Stickar du tunna strumpor eller raggsockar?
Av mly
Sjalette skrev:Jag har en önskan om att sticka ett par vantar i den modellen som är på bilden, för den vet jag att jag gillar men.. jag hittar inget liknande när jag letar (okej, jag kanske inte letat mig blå..). Någon som har något tips på var jag kan hitta ett recept?

Bild
Vanlig basic tumvante?
Av mly
Sjalette skrev:
emmy_ackevik skrev:
Sjalette skrev:Jag har en önskan om att sticka ett par vantar i den modellen som är på bilden, för den vet jag att jag gillar men.. jag hittar inget liknande när jag letar (okej, jag kanske inte letat mig blå..). Någon som har något tips på var jag kan hitta ett recept?

Bild
Vanlig basic tumvante?
Joo, men som är lite pluffsigare och inte helt rak typ :hmm:
Tror jag förstår hur du menar, vad har du för garn?
  • 1
  • 191
  • 192
  • 193
  • 194
  • 195
  • 291

Jag vet inte om jag kan bidra på någo[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?