Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av little_me
Moson skrev:
SCSI skrev:
Moson skrev:
SCSI skrev:Och nu har jag varit och hämtat mitt paket (glömde avin igår när jag gick och postade) med en finurligt virkad strandväska i glada färger, ett fint tvättlappsfodral (som jag saknat länge i badrummet men inte kommit mig för att göra nåt - så det får flytta in dit!) och ett ljuvligt strandlakan återvunnet av ett påslakan antar jag. Jag hade ett liknande som tog slut för några år sen... Tack tack!
Roligt att du blev nöjd. Strandlakanet är även tänkt att kunna användas som kanga att bära afrikanskt i, mitt nya favvobärsätt :)
:tumup:

Bild Bild
:vågen:
:love:
Sånt där påslakan har jag också!! :mrgreen:
Användarens profilbild
Av little_me
SCSI skrev:
Bara_jag skrev:Jag har fotat och packat... detta.

Bild
Hela väskan med axelband som är "svängt" så det ligger bra över motsatt axel mot där väskan hänger :hellu:

Bild
Lilla söta fickan på axelremmen

Bild
Väskan med axelrem nedstoppad för att bära i handen.

Bild
Den dolda fickan bakom gylfen :mrgreen:

Bild
Det jag packat i lådan:
Väskan och pocketfodralet med bok i som ska ligga i väskan så mamma får en skojig läs stund på stranden.

Har använt:
1 jeanskjol, en tygkasse, en gammal klänning, en tomte tröja och en tygrest från i julas. tre symaskinsnålar gick åt oxå
Fint!! :love:
Användarens profilbild
Av little_me
Jag har inte kunnat sy på hela helgen men ska sätta mig ikväll en stund! Hoppas hinna så långt som möjligt.. det är mer än halvfärdigt så det borde inte vara omöjligt att få det klart på högst ett par dagar! Förlåt till min mottagare att du får vänta!! :oops:
Användarens profilbild
Av karro54
Jag har skickat men surfar från telefonen så jag kan inte markera, nån annan får gärna hjälpa mig annars gör jag det i em när jag kommer hem.
Användarens profilbild
Av little_me
annelithor - Skickat - Fått
Bara_jag - Skickat - Fått
camsch - Skickat - Fått
CrazyMagpie - Skickat - Fått
Fina - Skickat - Fått
Fryle - Skickat - Fått
Karro54 - Skickat - Fått
Lee-nah -Skickat - Fått
little_me -Skickat - Fått
Lojse -Skickat - Fått
Lotti - Skickat - Fått
LumLumLum - Skickat - Fått
Maddemoa - Skickat - Fått
Moson - Skickat - Fått
puppan - Skickat - Fått
Rithelo - Skickat - Fått
scsi - Skickat - Fått
snuttelisa10 - Skickat - Fått
ToveLi - Skickat - Fått
Trulsamin - Skickat - Fått
Av snuttelisa10
Fick världens finaste tygkasse med brun botten och orange/blå blommor idag! Fanns visst ingen lapp med i paketet men det fanns en liten nyckelring oxå i samma snygga tyg! 8)

Jag som nästan bara går runt i brunt det är det nya svarta har jag hört :Hahaa: passar ju utmärkt med en brun kasse! (Sambon undrade om jag hade skickat bild på garderoben för att det skulle matcha :D )

Kan inte det där med bilder har redan försökt en gång men det går inte. :hmm:hoppas att den som gjort kassen kan sånt där!
Användarens profilbild
Av camsch
Åhhhh, jag går och kikar och kikar i brevlådan varje dag :eld:
Det verkar ju vara en hel del på väg så liiite hopp har jag...

Men OM min skickare är en av dem som har haft fullt upp förstår jag :heart:
Är ju stor nu och kan tåla mig också...

Alla bilder har bara varit så himla fina, och jag skulle bli glad för varenda en av dem! :lol:
Användarens profilbild
Av ToveLi
snuttelisa10 skrev:Fick världens finaste tygkasse med brun botten och orange/blå blommor idag! Fanns visst ingen lapp med i paketet men det fanns en liten nyckelring oxå i samma snygga tyg! 8)

Jag som nästan bara går runt i brunt det är det nya svarta har jag hört :Hahaa: passar ju utmärkt med en brun kasse! (Sambon undrade om jag hade skickat bild på garderoben för att det skulle matcha :D )

Kan inte det där med bilder har redan försökt en gång men det går inte. :hmm:hoppas att den som gjort kassen kan sånt där!

Vad kul att du blev nöjd :vågen:

Jag skickade i tisdags så jag blev lite orolig över att paketet kommit bort.
Tyvärr glömde jag att ta bilder innan jag skickade :oops:
Användarens profilbild
Av karro54
Jag skickade idag men kom just på att jagglömde förstärka några saker innan jag skickade men det kanskemin mottagare kan göra...
Användarens profilbild
Av Fryle
Jag skickade två olika paket i torsdags. Det ena vet jag att det har kommit fram, så jag hoppas att också mitt GDS-bytespaket nått sin mottagare.
Användarens profilbild
Av puppan
Hurra :vågen: Det var jag som fick det spännande paketet från SCSI.
Du har tre nya beundrare i form av mina barn. :lol: Eller bäbisen har väl inte sagt så mycket men han har lekt massor med bollarna, han älskar bollar.
Men 3½ åringen och 6åringen var imponerade och 6åringen frågade säkert tjugo gånger om ngn verkligen hade SYTT allt det där. Och om jag minsann också kunde sy sådana fina bollar och kexfodral. :lol:

Jag fick en väska, ett näsduksfodral, tre superduperfina bollar och ett fantastiskt rör till Singoallakakor. :vågen: :vågen:

Lite bilder

Bild

Bild

Och så bonusbild på bollälskaren
Bild
Användarens profilbild
Av SCSI
Åh, vad roligt att höra (och se)! Ballongbollarna blev en favorit här med, både hos bäbis och sexåring. Kakfodralet är måttat efter brago som var lite större, så de flesta vanliga kakor får plats. :)
Tyvärr sydde jag insidan av väskan åt fel håll - hade så klart tänkt ha fickorna på varsitt håll, men men. Sen kom jag på att jag glömde förstärkningssy handtagen, så det kan vara en idé att göra...
Av Smultronbarn
Åh, vad har du använt för tyg och förstärkning till kexfodralet? :D

(Jag får så många bra idéer att låna till sommarpyssel av denna tråd. :wink: )
  • 1
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 26
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?