Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Elina
silent_angel skrev:
Elina skrev:
silent_angel skrev:Vilken tur att dom flesta blev nöjda över bytet :D Vet dock fortfarande inte om min bytesmottagare blev särskilt nöjd. Det var några fula sömmar från min maskin som bara tuggar... :roll:
Om man kollar långt ifrån så 8)

Nej då, den är helt OK, men varför har du skippat raksömmen på så många ställlen??

Dottern tyckte den var fin :D
Okej men bra att hon tyckte om den :D

Min maskin tuggar MYCKET så jag fuskade en del... :oops:
Var tvungen att byta ut ärmarna och okdelen eftersom maskinen tuggade sönder tyget. Därav att dom fulaste sömmarna fick vara kvar...
stackars dig och :hopmad: på sånna maskiner.
Du har ansträngt dig väl, tack!!
Användarens profilbild
Av puppan
Och jag hoppas på att få post idag. :D Är såå nyfiken ju..... :wink:
Användarens profilbild
Av binaem
puppan skrev:Och jag hoppas på att få post idag. :D Är såå nyfiken ju..... :wink:
Skriver under på det - är ju en månad sedan jag själv skickade
Användarens profilbild
Av 4ungar
en liten bild på B.s plagg från Elina :D eller två

Bild
Bild
Användarens profilbild
Av doddit
Marine78 skrev:Ja har fått jättefina shorts & en solhatt till mellangrabben, från doddit om jag inte minns fel. Har både livebild & bilder på plaggen men har inte lyckats få in dem i bloggen än då den strular. Lovat att återkomma med bilde förhoppningsvis redan ikväll. Är i alla fal jättenöjd med bytet. Shortsen är så himla välsydda (vi fick dock prätta lite o korta resåren ;-) )
Må gott!
Vad kul att du gillade dem :) Resåren var jag lite osäker på. Gjorde likadana till min kille efteråt och fick korta där med.
Av Marine78
Nu så finns bilder i bloggen så jag kan fixa in dem här också:

Bild

Bild

Finns fler bilder i min blogg men då får man masa sig dit o kika. Lite detaljbilder bl a ;-)
Användarens profilbild
Av binaem
Marine78 skrev:Nu så finns bilder i bloggen så jag kan fixa in dem här också:

Bild

Bild

Finns fler bilder i min blogg men då får man masa sig dit o kika. Lite detaljbilder bl a ;-)
Åh vad fina
Användarens profilbild
Av Annika80
I går fick jag ett paket :D
Det kom från Skogskajsa.
Vet inte riktigt vad jag ska kalla modellen :hmm:
En tunika eller blus kanske.
Jättefin! Men liite i minsta laget (översta knappen går ej knäppa)

Bild på bus Amy i kreationen

Bild

Tack så mycket Skogskajsa!
Användarens profilbild
Av Skogskajsa
Annika80 skrev:I går fick jag ett paket :D
Det kom från Skogskajsa.

Bild

Nej va tråkigt att den inte passade! Jag körde den storleken du angivit och mönstret tror jag hette tunika om jag inte minns fel. Ett mönster från Ottobre. Synd att jag inte tog en storlek större för säkerhets skull :-(
Användarens profilbild
Av Annika80
Skogskajsa skrev:
Annika80 skrev:I går fick jag ett paket :D
Det kom från Skogskajsa.

Bild

Nej va tråkigt att den inte passade! Jag körde den storleken du angivit och mönstret tror jag hette tunika om jag inte minns fel. Ett mönster från Ottobre. Synd att jag inte tog en storlek större för säkerhets skull :-(
Men den funkar utmärkt med den knappen öppen också, så använd lär den nog bli :D
A är ju stl 92, men en liten knubbis :lol:
Användarens profilbild
Av Skogskajsa
Annars kunde det kanske funka som klänning i strl 68 eller nått :oops:
Användarens profilbild
Av Monia
Här är bild på byxorna jag skickade till Knyttet o K, går tydligen inte att kopiera in bilderna här :?:

www.moniapysslar.bloggagratis.se
Av Emmiez
Monia skrev:Här är bild på byxorna jag skickade till Knyttet o K, går tydligen inte att kopiera in bilderna här :?:

vilka fina :)

angående att klistra in bilderna så har den som programerat gjort så man inte ska kunna kopiera in bilderna, det ståt i filnamnet "....bild.php?...." och när det är frågetecken med i filnamnet så går det inte. dom gör det just av anledningen att man inte skall kunna lägga in bilderna på andra sidor.
Användarens profilbild
Av Monia
Emmiez skrev:
Monia skrev:Här är bild på byxorna jag skickade till Knyttet o K, går tydligen inte att kopiera in bilderna här :?:

vilka fina :)

angående att klistra in bilderna så har den som programerat gjort så man inte ska kunna kopiera in bilderna, det ståt i filnamnet "....bild.php?...." och när det är frågetecken med i filnamnet så går det inte. dom gör det just av anledningen att man inte skall kunna lägga in bilderna på andra sidor.
Aha, det är så det ligger till. Tack. Ska lägga bild på annat ställe :D
Användarens profilbild
Av Monia
Här är bild på de fina kläderna vi fick från annelie

Bild

Byxorna är lite hareminspirerade. Svårt att se på denna bild :D dottern vill inte stå stilla utan helst titta på bilden hela tiden :lol:
  • 1
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20

Jag vet inte om jag kan bidra på någo[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?