Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

noranora skrev:
Smultronbarn skrev:
zmurfan skrev:
SaraLj skrev:Jag är nästan klar men jag åker bort på tisdag och kommer inte hem förren måndag! Hoppas att jag hinner klart i morgon kväll. Vad är straffet för att skicka för sent? Halshuggning?
Hoppas inte det för jag har inte börjat sytt än eftersom jag blev tvungen att tänka om när maken klippte sönder det jag tänkte använda.
:this: Den som inte är klar i tid får bjuda alla på tårta! :Hahaa:
Yes, jag som alltid letar ursäkter att få bjuda på tårta! (Hade hela bordet fullt av tårtor senast jag fyllde år.) Och jag har inte ens börjat på väskan, fast tänkte göra det nu - kanske ska vänta lite till då? ;)
Tårta! :app:
Smultronbarn skrev:
noranora skrev:
Smultronbarn skrev:
zmurfan skrev:
SaraLj skrev:Jag är nästan klar men jag åker bort på tisdag och kommer inte hem förren måndag! Hoppas att jag hinner klart i morgon kväll. Vad är straffet för att skicka för sent? Halshuggning?
Hoppas inte det för jag har inte börjat sytt än eftersom jag blev tvungen att tänka om när maken klippte sönder det jag tänkte använda.
:this: Den som inte är klar i tid får bjuda alla på tårta! :Hahaa:
Yes, jag som alltid letar ursäkter att få bjuda på tårta! (Hade hela bordet fullt av tårtor senast jag fyllde år.) Och jag har inte ens börjat på väskan, fast tänkte göra det nu - kanske ska vänta lite till då? ;)
Tårta! :app:
Nu är jag klar med väskan :hide: :lol:
noranora skrev:tjuvtitt. hoppas mottagaren gillar lila. och svamp.

Bild
:love: Vilka fina färger! Ska bli roligt att få se resten :)
noranora: Åh vad fina färger! :love:

Nu har jag äntligen packat in min väska och idag ska jag skicka den. :lol:

En sneak-peak från mig

Bild
Jag har använt jeansbyxor, Lenda-tyg som låg kvar sen något sjalprojekt och sen 2 andra tyger som är efter makens mormor. Vad tanken med de tygerna var vet jag inte. Fina var de i mitt tycke men jag har inte vetat vad de kan användas till förrän nu.
Dragkedjan var ny inplastad men arv efter makens mormor.
Senast redigerad av zmurfan den tor feb 24, 2011 14:55, redigerad totalt 1 gånger.
noranora skrev:Vore kul att höra vad ni har sytt av.
Själv har jag sytt av en gardin och av påslakan.
Jag sydde av en jeanskjol och ett par manchesterbyxor. Köpte på loppis, vi hade inget lämpligt hemma. Knapparna var från en kappa jag slitit ut men sparat knapparna.
puppan skrev:noranora: Åh vad fina färger! :love:

Nu har jag äntligen packat in min väska och idag ska jag skicka den. :lol:

En sneak-peak från mig

Bild
Den ser också jättefin ut!!! :tumup:

Det är så himla spännande att följa era framsteg!
Min väska syddes av:
En manchesterkjol jag fått av en kompis, ett örngott inköpt på loppis för läänge sedan, en fleece-filt.
Jag sydde nyss klart min väska :siishah: Och nu är den packad och jag går iväg och postar den... Jag blev väl kanske inte 100% nöjd men nästan :wink:

Nu hoppas jag bara att min mottagare tycker den är fin med, jag gillar den, sambon gillar den och min kompis jag visat den för ville ha en egen likadan så förhoppningsvis så har jag gjort någonting rätt :mrgreen:
  • 1
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 31
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?