Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Umma
kvarnvik skrev:
Bubbi skrev:OBS :this:
Mössan tänkte jag hoppa över. :lol:
:rofl: Jag tycker absolut att du ska sticka mössan OCH ha den på dig på bröllopet. Så praktiskt att inte behöva tänka på håret 8)
:lol: ja den var fantastisk!
Användarens profilbild
Av ellla
Umma skrev:
kvarnvik skrev:
:rofl: Jag tycker absolut att du ska sticka mössan OCH ha den på dig på bröllopet. Så praktiskt att inte behöva tänka på håret 8)
och du kommer garanterat att bli ihågkommen! :lol:

Fast, det kan vara ett litet etikettbrott, man får ju inte märkas, eller vara vackrare än kvällens stjärna - BRUDEN
Av Umma
ellla skrev:
Umma skrev:
kvarnvik skrev:

Fast, det kan vara ett litet etikettbrott, man får ju inte märkas, eller vara vackrare än kvällens stjärna - BRUDEN
:rofl: tack för att jag fick skratta idag!!
Av Ponyo
Umma skrev:
ellla skrev:
Umma skrev:
kvarnvik skrev:

:rofl: tack för att jag fick skratta idag!!
Trevligt att jag kunde roa er denna kväll. :lol:
Användarens profilbild
Av melon
Kul diskussion :lol: :lol: :lol:

Umma: Joo, stjärnan är fin men det var egentligen en doppresent, men garnet räcker inte så jag har tänkt repa upp den... Det passar inte så bra som överkast i barnens rum, fel färger.

kvarnvik: Nej för guds skull så många cirklar skulle jag aldrig sy ihop :shock: Man virkar på dem på varandra, tror man börjar i mitten.

Bubbi: Jag tyckte ju mössan var snygg, är det drops? (fast jag tänkte ju ha den på ett barn då förståss :mrgreen: )

leonie: *tror bestämt du har fel* :wink: krokning är väl som virkning bara att man har en lång virknål och tar upp virkmaskorna på ena hållet och maskar av dem på tillbakavägen. Jag ska googla...

Jo, titta:
Bild
Användarens profilbild
Av Fryle
leonie skrev:Afgansk virkning? Det är det som vi kallar krokning, eller? :hmm: *tror bestämt det*
melon skrev: leonie: *tror bestämt du har fel* :wink: krokning är väl som virkning bara att man har en lång virknål och tar upp virkmaskorna på ena hållet och maskar av dem på tillbakavägen. Jag ska googla...
Krokning brukar väl kallas tunisisk virkning? (tror jag bestämt...)
Användarens profilbild
Av MuuM
Bubbi: jag fick mig ett gott skratt åt mössan på bröllop såhär på morgonkvisten i solen också. :fnissa:
Av Ponyo
MuuM skrev:Bubbi: jag fick mig ett gott skratt åt mössan på bröllop såhär på morgonkvisten i solen också. :fnissa:
Då måste jag ju nästan göra den bara för det.
Vem vet, jag passar kanske jättebra i den.
Bubbi skrev:
MuuM skrev:Bubbi: jag fick mig ett gott skratt åt mössan på bröllop såhär på morgonkvisten i solen också. :fnissa:
Du lär ju bli igenkänd i alla fall.
Av Ponyo
erisara skrev:
Bubbi skrev:
Du lär ju bli igenkänd i alla fall.
:lol:
  • 1
  • 169
  • 170
  • 171
  • 172
  • 173
  • 267

Vilken uppdatering! Grattis! :loving:

Nu har jag äntligen kommit mig för att s[…]

Virkhjälp sökes!

Sjalbarn är bäst :heart: Verklige[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?