Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av tweed
melon skrev:Ja, det är nog avmaskning. Jag vet ju inte exakt var i mönstret du är men jag maskade av 2m i var sida om ärmhålet iaf :wink:

Mina små ugglor har fått ögon nu :app: ska inviga tröjan imorgon.
:kamera:
Användarens profilbild
Av MuuM
Melon: fantastiska ugglor! (ses vi på marknaden i nästa vecka?)
Användarens profilbild
Av MuuM
kvarnvik skrev:Är det Gölingstorps nästa helg?
'Marken' duvet. Gllis kommer, kommer ni? Det finns en tråd, jag ska leta reda på den.
Användarens profilbild
Av MuuM
kvarnvik skrev:Är det Gölingstorps nästa helg?
'Marken' duvet. Gllis kommer, kommer ni? Det finns en tråd, jag ska leta reda på den.

Edit: Här

Edit, igen: Så mycket edit blev det. :roll: Det är nog för tidigt? Eller så är jag fast i Astrid Lindgren. men det är en annan tråd. ;-)
melon skrev:ho hooo

Bild
Snygg!!
(Jag premiäranvänder autumn idag. Antingen har den töjt sig lite, lite till - eller också har de fyra hekto jag gått ner varit från exakt rätt ställen för tröjans skull :D)
Oj, melon, vad fin! Och så bra det blev med kort ärm, jag tror minsann jag ska sticka en sådan också! Men den jag stickar nu blir med lång ärm (och oj vad jag ska sticka idag, har en fem timmars bilresa framför mig).
Användarens profilbild
Av ellla
arvid har fått ett par ugglesockar och en bärmössa i veckan. (och en tröja i tvåfärgad patentstickning till honom har påbörjats) Så nu ska jag börja med ett par jaktsockar till Samuel att ha över sina kängor när han sitter och fryser på älgpass. Stickor 10. känns som att sticka med vedklabbar... men jag kan ju bryta av med Arvids tröja på lagoma 2,5 istället :D
Användarens profilbild
Av melon
leonie skrev:Oj, melon, vad fin! Och så bra det blev med kort ärm, jag tror minsann jag ska sticka en sådan också! Men den jag stickar nu blir med lång ärm (och oj vad jag ska sticka idag, har en fem timmars bilresa framför mig).
Ja, det blev riktigt bra. Funderar på att sticka en till tröja fast utan ugglor på.

Toppen med en sån lång bilresa!! :app: Hoppas du hinner sticka mycket.
Av Umma
melon skrev:
leonie skrev:Oj, melon, vad fin! Och så bra det blev med kort ärm, jag tror minsann jag ska sticka en sådan också! Men den jag stickar nu blir med lång ärm (och oj vad jag ska sticka idag, har en fem timmars bilresa framför mig).
Ja, det blev riktigt bra. Funderar på att sticka en till tröja fast utan ugglor på.

Toppen med en sån lång bilresa!! :app: Hoppas du hinner sticka mycket.
JÄTTEFIN!!!! :love: En sådan vill jag också sticka!
  • 1
  • 165
  • 166
  • 167
  • 168
  • 169
  • 267

Vilken uppdatering! Grattis! :loving:

Nu har jag äntligen kommit mig för att s[…]

Virkhjälp sökes!

Sjalbarn är bäst :heart: Verklige[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?