Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av FruFrid
Dorotea: jag gillar både din inställning och dina alster! Jag är själv en ganska "enkel" scrappare. Ska titta mer i din blogg sedan när jag inte surfar på telefonen.
Användarens profilbild
Av UWO
Nu blir jag :hellu: och lite :gaah: över att leta butik att beställa ifrån. Skulle vilja ha lite pennor, stämplar och stämpeldynor. Var beställer ni ifrån? Det är ju en djungel därute! Vart klickar man för att få ha lite realistiska drömmar och hitta det man vill ha?

(och någon som har förslag på hur man får en bokfigur över på scrappappret på bästa sätt?)
Användarens profilbild
Av jenn79
Dorotea skrev:
jenn79 skrev:dorotea: hur går det för dig? :lol:
ÄH :lol: Fråga inte ;)
Tänk att det ska finnas så mycket att göra, varenda en av dygnets vakna timmar. Väldigt lite blir över till scrappande.
jag vet :D Men en dag - en dag ska det finnas tid igen :tumup:
Användarens profilbild
Av jenn79
Dorotea skrev:
jenn79 skrev:
Dorotea skrev:
jenn79 skrev:dorotea: hur går det för dig? :lol:
ÄH :lol: Fråga inte ;)
Tänk att det ska finnas så mycket att göra, varenda en av dygnets vakna timmar. Väldigt lite blir över till scrappande.
jag vet :D Men en dag - en dag ska det finnas tid igen :tumup:
En bra sak som har hänt sen sist, det är iaf att jag har börjat tänka om och tänka nytt. Det känns som att jag håller på att hitta mitt scrap-jag. :peace: Min stil. Det var bra att gå igenom det jag har gjort och inse att jag inte tycker om det :roll: Tur att jag inte hann göra mer innan jag insåg att jag inte gillar det jag gör :tumup:
:Hahaa:
Ja, men det var ju bra :app:
Jag tycker att efter att man (jag) haft ett väldigt långt uppehåll har svårt att hita stilen. Det blir några apfula, men sen lossnar det igen och stilen infinner sig
Användarens profilbild
Av UWO
FruFrid skrev:Är det bara tips på bra butiker du vill ha UWO eller är det några speciella produkter du är ute efter?

Butiker i Sverige som jag gillar är bland annat:

http://www.stellas.se/
http://www.designat.nu/
http://www.scraplagret.se/
http://www.scrap-perra.se/
:tumup: Bara tips på några pålitliga butiker var det jag sökte. :) Super, ska springa och kika. 1000 tack!!!
Användarens profilbild
Av Axels mamma
Nu har jag också fastnat i scrapbooking. Jobbar just nu på sonens första album.
Någon mer som håller på just nu?
Av FruFrid
Axels mamma skrev:Nu har jag också fastnat i scrapbooking. Jobbar just nu på sonens första album.
Någon mer som håller på just nu?
Jag håller på hela tiden :tumup:
Imorse gjorde jag klart en layout med pojkarna när de läser bok med sin farmor och farfar. Har inte kommit igång med album åt S ännu även om jag köpt en pärm.
Användarens profilbild
Av Axels mamma
Jag "råkade" visst klicka hem lite mera mönstrade pappaer från Designat (40% på mönstrat till den 29/5). Det var någon mer butik som hade det just nu.......

Ja, just det det var stellas.se
Användarens profilbild
Av jenn79
Axels mamma skrev:Jag "råkade" visst klicka hem lite mera mönstrade pappaer från Designat (40% på mönstrat till den 29/5). Det var någon mer butik som hade det just nu.......

Farligt farligt :lol:
Användarens profilbild
Av Lojse
jenn79 skrev:
Axels mamma skrev:Jag "råkade" visst klicka hem lite mera mönstrade pappaer från Designat (40% på mönstrat till den 29/5). Det var någon mer butik som hade det just nu.......

ja tack.. gissar på att jag får veta på måndag hur mycket rabbat jag lyckades samla på mig.. blev ingen billig historia oavsett... men nu kommer jag inte ha någon vidare ursäkt för att inte fortsätta med sonens album iaf...
Användarens profilbild
Av jenn79
Lojse skrev:
jenn79 skrev:

ja tack.. gissar på att jag får veta på måndag hur mycket rabbat jag lyckades samla på mig.. blev ingen billig historia oavsett... men nu kommer jag inte ha någon vidare ursäkt för att inte fortsätta med sonens album iaf...[/quote]

en det är ju bra det :tumup:
Användarens profilbild
Av Axels mamma
Lojse skrev:
jenn79 skrev:

ja tack.. gissar på att jag får veta på måndag hur mycket rabbat jag lyckades samla på mig.. blev ingen billig historia oavsett... men nu kommer jag inte ha någon vidare ursäkt för att inte fortsätta med sonens album iaf...
Det är samma läge som här. Jobbar på med sonens album, men av någon anledning saknas alltid det där pappret som jag vill ha just nu....
Men nu ska det finnas att välja på :D

Har precis sorterat upp hela hans först år i månader och ska välja vilka kort som får vara med i albumet.
  • 1
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 24
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?