Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Fryle
Smultronbarn skrev:Härligt! :D Är du nöjd med "efter-tumlings-formen"?
Ja, det är jag, strukturen är tätare nu.
(Och färgerna är opåverkade, det är bara bilderna som inte ger dem rättvisa, på min skärm är det utomhusbilden som stämmer bäst överens.)
HPe skrev:Har köpt reflexgarn o tänkte sticka mössor till barnen.
Velar om jag ska köra bara reflexkant eller hela mössan....
Jag har gjort en mössa där jag stickade med i nederkanten, blev rätt ok. Funderar på en bredare bård typ en rand nästa gång.

En hel mössa i reflex låter roligt! :D Men hur mycket har du köpt? Och vilken sort? Det jag hade var bara lite på en pappskiva typ, och tunt, hade inte räckt till en hel mössa.
Vilket härligt mönster det blev när reflexen fick följa med hela vägen! :D Är det en tråd reflex och en tråd annat, eller är reflexen invävd redan i garnet liksom? (Om du fattar vad jag menar). :lol:
Användarens profilbild
Av Fryle
Smultronbarn skrev:Vilket härligt mönster det blev när reflexen fick följa med hela vägen! :D Är det en tråd reflex och en tråd annat, eller är reflexen invävd redan i garnet liksom? (Om du fattar vad jag menar). :lol:
Det är ett färdigblandat reflexgarn. :D
Användarens profilbild
Av HPe
Fryle skrev:
Smultronbarn skrev:Vilket härligt mönster det blev när reflexen fick följa med hela vägen! :D Är det en tråd reflex och en tråd annat, eller är reflexen invävd redan i garnet liksom? (Om du fattar vad jag menar). :lol:
Jag köpte 'cosmos' från svarta katten. Illgrönt. :mrgreen: Fanns i mer neutrala färger också. Järbo ska också ha ett.
HPe skrev:
Fryle skrev:
Jag köpte 'cosmos' från svarta katten. Illgrönt. :mrgreen: Fanns i mer neutrala färger också. Järbo ska också ha ett.
Vad härligt att det kommit lite tjockare reflexgarn! :tumup: Det ska kollas upp!
Användarens profilbild
Av HPe
Fryle skrev:Fördelen med den tunna reflextråden är att du kan sticka eller virka den tillsammans med valfritt garn.
Det är det jag inte ids.. :mrgreen:
Fryle skrev:Fördelen med den tunna reflextråden är att du kan sticka eller virka den tillsammans med valfritt garn.
Jag testade att brodera med det också på en färdig mössa. :tumup:
Användarens profilbild
Av HPe
Nu ska han väl synas då vi väntar på skolbussen(med reflexväst också såklart)!
Bilagor
IMG_7777.JPG
IMG_7777.JPG (1.72 MiB) Visad 3829 gånger
Fryle skrev:
HPe skrev:Nu ska han väl synas då vi väntar på skolbussen(med reflexväst också såklart)!
:app:
:vågen:
Någon som har tips på mönster till bra vantar till små barn? ålder 1-3 ungefär.
Det är bra om de är smidiga och sitter på bra.
  • 1
  • 153
  • 154
  • 155
  • 156
  • 157
  • 198
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?