Built to last
Why Would you Settle for Less when you can have More? Do not let other Authors Fool you with Empty Marketing Keywords. FLATBOOTS is what you Deserve. Built to last, Built from Scratch, Nothing Less.
Läs merOver a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
Elina skrev:Beckah82 skrev:Vad tycker folket här om camoflagetyg?fult svarar jag
Fint eler fult?
*hoppas på att min mottagare ska råka kika in och svara hahaha*
Beckah82 skrev:Vad tycker folket här om camoflagetyg?Jag gilla inte camoflagetyg.....
Fint eler fult?
Beckah82 skrev:Vad tycker folket här om camoflagetyg?Fult.
Fint eler fult?
McMorrigan skrev:Inte jag heller...Beckah82 skrev:Vad tycker folket här om camoflagetyg?Jag gilla inte camoflagetyg.....
Fint eler fult?
Maerion skrev:Blev orolig att posten slarvat bort paketet
Posten sköter sitt jobb, men det gör inte jag![]()
Paketet låg visst under ett annat brev på byrån ett par dagar.
Tack så mycket för fina halsband, örhängen och en toppenväska!Jag blev jätteglad! (Har tyvärr inga bilder, her du?)
Beckah82 skrev:Vad tycker folket här om camoflagetyg?i beige eller mod rosa i kanon, mörkgrönt? tja kanske om det är till mig.
Fint eler fult?
corona skrev:Idag kom inspirationen och jag är nästan klarVad kul! Jag klurar och funderar på vilken av ideérna det ska få bli och när jag ska börja och hinna
I nästa vecka bör paketet bli ivägskickat...
Camo-tyg??
Nja... vanligtvis inte, men ibland är det okej...
Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?