Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av corona
Detta är så spännande!!! :app:
Jag längtar så efter att få se slutresultatet!!! :D
Av Jenny
Jag VET att det var någon som sa till mig "ta det lugnt" så jag tänker inte ha ångest över att jag inte är klar! Du får snällt vänta tills min skola är slut :heart:
Användarens profilbild
Av Stream
svas skrev:Ser fram emot ditt fodral!!! KRAM :heart:
Vad bra :D Jag är klar, men hur ska jag göra nu? Du kan väl pm:a mig vid tillfälle.
Användarens profilbild
Av thanisa
Stream skrev:
Vad bra :D Jag är klar, men hur ska jag göra nu? Du kan väl pm:a mig vid tillfälle.
Du ska lägga ut en bild här så att vi alla kan se ditt fina kuddfodral. :D
Användarens profilbild
Av svas
thanisa skrev:
Stream skrev:
Du ska lägga ut en bild här så att vi alla kan se ditt fina kuddfodral. :D
Japp! :this: Bild vill vi ha!!!

Jag skickar pm med nya adressen så får du kontra med kontonummer. Tack på förhand!

Tisse: virka lugnt din slöfock :wink:
Sockertopp: kul att du börjat!
Användarens profilbild
Av ZaZi
Tisse skrev:Jag VET att det var någon som sa till mig "ta det lugnt" så jag tänker inte ha ångest över att jag inte är klar! Du får snällt vänta tills min skola är slut :heart:
Tisse, du är i gott ZaZisällskap. :wink: Jag sticker till Mallis nu med min lilla familj så mitt kuddfodral kommer inte bli färdigt denna v heller. Men sen, när jag åter är i Svedala SKA jag färdigställa det. :lol:
Användarens profilbild
Av svas
ZaZi skrev:
Tisse skrev:Jag VET att det var någon som sa till mig "ta det lugnt" så jag tänker inte ha ångest över att jag inte är klar! Du får snällt vänta tills min skola är slut :heart:
Tisse, du är i gott ZaZisällskap. :wink: Jag sticker till Mallis nu med min lilla familj så mitt kuddfodral kommer inte bli färdigt denna v heller. Men sen, när jag åter är i Svedala SKA jag färdigställa det. :lol:
Annars får du väl köpa ett spanskt fodral och ge mig :roll: . Ha det alldeles underbart!!!
Användarens profilbild
Av shalita
hur många mer behövs? jag har en bit second hand-fynd brunt mjukt gosigt tyg jag tänkt sy ett kuddfodral av men har inte blivit av, o jag har egentligen ingen särskild plats för en sådan kudde. kanske kunde bli en åt dig..
Användarens profilbild
Av svas
shalita skrev:hur många mer behövs? jag har en bit second hand-fynd brunt mjukt gosigt tyg jag tänkt sy ett kuddfodral av men har inte blivit av, o jag har egentligen ingen särskild plats för en sådan kudde. kanske kunde bli en åt dig..
Åh, låt mig få återkomma. Det är redan många kuddar för två små soffor... Men vi behöver troligen ett par fotöljer :P ! Jag hör av mig om jag behöver fler fodral!
Användarens profilbild
Av svas
Jag hoppas att dreamy-streamy är bättre på att sy än på att ladda upp bilder... :roll:
Användarens profilbild
Av Stream
svas skrev:Jag hoppas att dreamy-streamy är bättre på att sy än på att ladda upp bilder... :roll:
Only for you 8) Hoppas stilen passar.

Bild

Baksidan är i samma tyg som på sidorna fram. Det är vävt av gröna och blå trådar, på kortet har det blå slagit igenom lite mycket. Egentligen är det nästan ingen skillnad i färgen på det tyget och bakgrunden på det mönstrade.
Användarens profilbild
Av svas
Stream skrev:
svas skrev:Jag hoppas att dreamy-streamy är bättre på att sy än på att ladda upp bilder... :roll:
Only for you 8) Hoppas stilen passar.

Bild

Baksidan är i samma tyg som på sidorna fram. Det är vävt av gröna och blå trådar, på kortet har det blå slagit igenom lite mycket. Egentligen är det nästan ingen skillnad i färgen på det tyget och bakgrunden på det mönstrade.
Käraste Stream! H var i Bålsta i kväll och hade paketet med sig hem (eller var hem är just nu :roll: ). Jag älskar kudden! Den är så välsydd. Och fint med snörningen som inte framgår på kortet. Jag gillar stilen skarpt! Tusen tack. :heart: :heart: :heart:
Användarens profilbild
Av Stream
svas skrev:Käraste Stream! H var i Bålsta i kväll och hade paketet med sig hem (eller var hem är just nu :roll: ). Jag älskar kudden! Den är så välsydd. Och fint med snörningen som inte framgår på kortet. Jag gillar stilen skarpt! Tusen tack. :heart: :heart: :heart:
:heart: Vad skönt att du gillar den! Snörningen är lite knölig (att hålla på med), men förhoppningsvis behöver du inte byta innerkudde så ofta :)

Såg du att jag skickade med en "lag-lapp" också? Det var allt som blev kvar av det enfärgade tyget :lol:
Användarens profilbild
Av amöba
Svas, ni kommer att få Sveriges snyggaste klippansoffor! :tumsup:
Användarens profilbild
Av svas
amöba skrev:Svas, ni kommer att få Sveriges snyggaste klippansoffor! :tumsup:
Utan tvekan!

12 kuddar i två Klippansoffor ska bli spännande. Det är nog tur att det lutar mot ytterligare en Klippan på övervåningen, och även där passar det med dessa kuddar ( :oops: hela huset lär gå i vitt, grönt och brunt...).

När det gäller Klippan har jag blandade känslor. Jag hoppas vi tar rätt beslut. Det är inte de snyggaste sofforna direkt. Men vi behöver soffor och det känns värdelöst att köpa dyra soffor som kommer att lortas ner att mina grisar (avtorkbart tyg/smutsavvisande tyg my ass!). Då skulle vi isf köpa fina lädersoffor, men 1) vi har inte pengar till det just nu 2) det blir för mörkt med bruna eller svarta soffor (och vita skinnsoffor går tokbort). Då kvarstår Klippan. Tvättbara. Man kan köpa nytt överdrag när det inte går att tvätta mer. När barnen blir större och mindre grisiga kan vi köpa vanliga tygsoffor. Jag har nog tagit rätt beslut. Klippan it is!
  • 1
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?