Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Ponyo
gurkan skrev:Kroppen på min steekkofta är klar och nu tragglar jag ena ärmen med magic loop. Usch vad tråkigt det är. Dessutom blev den mosstickade nederkanten som en volang. Kan det försvinna när jag blockar den?
Ingen aning. Bild?
hörnsten skrev:
gurkan skrev:OT Hur får jag in bilden från Instagram? Delningsadressen funkar inte med img.
Funkar väl om du struntar i img-koden och länkar istället?
Ja. Men det stör mitt ordningssinne. :lol:

Fine, här kommer länken:
http://instagram.com/p/czYWinxxln/
gurkan skrev:
hörnsten skrev:
gurkan skrev:OT Hur får jag in bilden från Instagram? Delningsadressen funkar inte med img.

Fine, här kommer länken:
Måste ha instagram för att kunna se, går det att gör synlig för icke-instagram-användare?
Ponyo skrev:Har du stickat kanten med mindre stickor?
Förhoppningsvis kan du forma till det när du blockar. Men nästa gång. Ta mindre stickor.
Nej det har jag inte. När jag stickade den förra koftan, den ljusgröna i bomull/silke så behövdes inte det, det blev inte alls så här. Som jag minns det var det lika många maskor över stycket. Jag minskade inte när jag gick från mosstickning till slät.
gurkan skrev:
Ponyo skrev:Har du stickat kanten med mindre stickor?
Förhoppningsvis kan du forma till det när du blockar. Men nästa gång. Ta mindre stickor.
Nej det har jag inte. När jag stickade den förra koftan, den ljusgröna i bomull/silke så behövdes inte det, det blev inte alls så här. Som jag minns det var det lika många maskor över stycket. Jag minskade inte när jag gick från mosstickning till slät.
Den var förvisso inte stickad i ett stycke.

Nåja. Jag får se hur den blir när jag blockat den. För första gången ever.
Juliusdotter skrev:
gurkan skrev:
hörnsten skrev:

Fine, här kommer länken:
Måste ha instagram för att kunna se, går det att gör synlig för icke-instagram-användare?
Jag tror inte det går, tyvärr.
Användarens profilbild
Av Mosan
Juliusdotter skrev:
gurkan skrev:
hörnsten skrev:

Fine, här kommer länken:
Du borde kunna klicka på länken och öppna, det gjorde jag och det gick alldeles utmärkt.
Användarens profilbild
Av Mosan
Smurf Aborre!
Av mly
Jag håller på att försöka göra klart en del av mina pågående stickningar för tillfället, igår blev jag klar med min Alecia Beth, oerhört kul mönster att sticka.
Bild
Bild
Bild
Nu håller jag på med en flätstickad kofta i lite tjockare garn, kul när det går lite fortare.
Användarens profilbild
Av Mosan
mly skrev:Jag håller på att försöka göra klart en del av mina pågående stickningar för tillfället, igår blev jag klar med min Alecia Beth, oerhört kul mönster att sticka.
Bild
Bild
Bild
Nu håller jag på med en flätstickad kofta i lite tjockare garn, kul när det går lite fortare.
Superfin! Vad är det för garn?
Av mly
Mosan skrev:
mly skrev:Jag håller på att försöka göra klart en del av mina pågående stickningar för tillfället, igår blev jag klar med min Alecia Beth, oerhört kul mönster att sticka.
Bild
Bild
Bild
Superfin! Vad är det för garn?
Tack! Det är vanlig bomull 8/4 från järbo.
  • 1
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 198

One of the most satisfying parts of Monopoly Go is[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?