Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av miom
direkt säger jag så vi kan visa varandra här. :D och för att det inte går att hålla sig.
Av Emmiez
AnKa skrev:Men hjälp :shock: jag åker ju bort den 19:e. Jag kommer inte hinna få min julklapp :(
har du ingen adress dit du skall dit den skulle kunna skickas? isåfall kan du ju pma den till lotti så borde hon ju kunna skicka den till den som har dig som mottagare :)
Användarens profilbild
Av karro54
miom skrev:direkt säger jag så vi kan visa varandra här. :D och för att det inte går att hålla sig.
:iagree: Jag kommer inte kunna hålla mig, inte om jag får paketet några dagar innan julafton iaf... :roll:
Användarens profilbild
Av Annika E
karro54 skrev:
miom skrev:direkt säger jag så vi kan visa varandra här. :D och för att det inte går att hålla sig.
:iagree: Jag kommer inte kunna hålla mig, inte om jag får paketet några dagar innan julafton iaf... :roll:
Man gör ju som man vill, även om man öppnar före jul behöver man ju inte visa förrän efter... :wink:
Användarens profilbild
Av zandrama
Jag tycker att man kan göra som man vill. Jag tycker det är fint med paket under granen. MEN det kan ju vara bra att säga till om det ätbara inte bör ligga framme under en gran så länge... :roll:
Användarens profilbild
Av AnKa
Emmiez skrev:
AnKa skrev:Men hjälp :shock: jag åker ju bort den 19:e. Jag kommer inte hinna få min julklapp :(
har du ingen adress dit du skall dit den skulle kunna skickas? isåfall kan du ju pma den till lotti så borde hon ju kunna skicka den till den som har dig som mottagare :)
Smart, det ska jag förståss göra :vågen:

p.s. jag är nästan klar med mitt pyssel men kan inte bestämma vad jag skall skicka för pysselmaterial d.s
Användarens profilbild
Av AnKa
Annika E skrev:
karro54 skrev:
Man gör ju som man vill, även om man öppnar före jul behöver man ju inte visa förrän efter... :wink:
:nono: inget fusk här inte :lol:
Användarens profilbild
Av miom
Jag har nog missuppfattat det här :oops: får skylla på att jag är nybörjare :oops:

Pysseljuklapp har jag tolkat som julpyssel. Inte som Julklapp. Så för mig var det självklart att man öppnar väl julpysslet före jul. Måste tänka om förstår jag nu....... :roll:
Användarens profilbild
Av miom
miom skrev:Jag har nog missuppfattat det här :oops: får skylla på att jag är nybörjare :oops:

Pysseljuklapp har jag tolkat som julpyssel. Inte som Julklapp. Så för mig var det självklart att man öppnar väl julpysslet före jul. Måste tänka om förstår jag nu....... :roll:
Nu har jag tänkt om helt, rotat i skåpen och kommit på något som blir toppen :vågen:

lite blankt, lite supermjukt, lite tufft och väldigt kvinnligt 8)
Användarens profilbild
Av miom
miom skrev:
miom skrev:Jag har nog missuppfattat det här :oops: får skylla på att jag är nybörjare :oops:

Nu har jag tänkt om helt, rotat i skåpen och kommit på något som blir toppen :vågen:

lite blankt, lite supermjukt, lite tufft och väldigt kvinnligt 8)
:jippiii: Det funkar. Nu har jag att göra hela kvällen!!!!
Användarens profilbild
Av zandrama
Jag vet ungefär vilket pyssel jag ska bifoga, och vad jag ska göra för ätbart och hur jag ska paketera allting. Men jag är helt lost på vad jag ska pyssla för något åt personen i fråga. :help:
  • 1
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 32

Min partner gick bort för en tid sedan och ja[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?