Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Maddemoa skrev:Ungefär hur många g garn tror ni att det går åt till en tant kofta kofta? Vill nog ha ett ganska tunnt ullgarn. Stickor 3 el 4.
Ett tips är att kolla av mot ett redan existerande mönster för det garnet/stickorna och utgå från den garnåtgång som anges där. Du får kanske inte en exakt åtgång, men på ett ungefär i allafall! :D
CrazyMagpie skrev:
Maddemoa skrev:Ungefär hur många g garn tror ni att det går åt till en tant kofta kofta? Vill nog ha ett ganska tunnt ullgarn. Stickor 3 el 4.
Ett tips är att kolla av mot ett redan existerande mönster för det garnet/stickorna och utgå från den garnåtgång som anges där. Du får kanske inte en exakt åtgång, men på ett ungefär i allafall! :D
Ja, det var en bra ide! Exakt åtgång är inte så viktigt. Vill bara inte köpa för lite garn.
sussry skrev:
zandrama skrev:Rutkoftan är äntligen färdig! Efter lite mer än ett år, ett antal omgångar av total inspirationstorka etc etc så är den klar! :app: :vågen:
:vågen: :tumup:
:kamera: ??
Bild
zandrama skrev:
sussry skrev:
zandrama skrev:Rutkoftan är äntligen färdig! Efter lite mer än ett år, ett antal omgångar av total inspirationstorka etc etc så är den klar! :app: :vågen:
Bild
Åh, vad fin den blev! :love:
Av Enid
zandrama skrev:
sussry skrev:
Bild
:love: :app: Jättefin!
Nej, nu ska jag stänga ner datorn och gå och ta tag i den där andra ärmen på autumn. Jag har ju gjort det tråkigaste, att plocka upp maskorna och jag har till och med kommit igång en bit med mönstret. Så nu är det ju bara att fortsätta! (och imorgon ska jag på stickkafe, då borde någon dm til kunna åstadkommas också.)
  • 1
  • 112
  • 113
  • 114
  • 115
  • 116
  • 289
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?