Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Jinxan
Nu har i alla fall paketet till R börjat röra på sig "International Dispatch, June 23, 2009, 6:38 am, ISC MIAMI FL (USPS)". Nu kan man äntligen sitta och uppdatera den sidan lite oftare ;)
Av Lenaskeå
sapos skrev:Vatanai Aialik
Bild
Bild

DEn är så tunn, så mjuk, så underbar :loving:
Kul att ni blev nöjda, ni är jättefina!! :)
Användarens profilbild
Av sapos
Lenaskeå skrev:
Kul att ni blev nöjda, ni är jättefina!! :)
Tack :D

Här väntar jag fortfarande på att de ska ringa ang kameran. Pratade nyss med konsumentombudsmannen så jag har lite att gå på
Av legenden29
sapos skrev:Vatanai Aialik
Bild
Bild

DEn är så tunn, så mjuk, så underbar :loving:
Vad coolt med "rens" på! Jag som ju är uppväxt med samer gillar rens skarpt!
Av legenden29
min beräknade leverans sker 29/6. Tyvärr tror jag att jag reser bort just den dagen så då får jag vänta ytterligare två veckor.... Holy smoke, tror jag får planera om min resa...
Av Lenaskeå
Jag fick en Colibri Cave igår & denna: :loving:
Bild
Bild

...den är så härlig, svår att ta bild på bara, den riktigt skimrar! Indio koppar med kashmir :heart: Den är lika mjuk som ellipsen m kashmir/siden men den känns en hel del stadigare.
Användarens profilbild
Av sapos
legenden29 skrev:
Vad coolt med "rens" på! Jag som ju är uppväxt med samer gillar rens skarpt!
Ja renar o valar är det på den :D Den finns i bara blått också, fast den tycker jag ser såå kall ut.

Men men du kan ju inte resa bort när du ska få paket :shock:
Lenaskeå skrev:Jag fick en Colibri Cave igår & denna: :loving:
Bild
Bild

...den är så härlig, svår att ta bild på bara, den riktigt skimrar! Indio koppar med kashmir :heart: Den är lika mjuk som ellipsen m kashmir/siden men den känns en hel del stadigare.
Så vacker!! :love:
Av legenden29
Bild
Bild

UNDERBAR! BRA köp! FANTASTISK! Ser verkligen fram emot fina bärbilder (går o gömmer mig :hide: eftersom jag är asdålig på att lägga ut foton själv...)
Av legenden29
sapos skrev:Men men du kan ju inte resa bort när du ska få paket :shock:
Näe, precis! Det där måste jag ändra. Får åka på tisdag istället!
Användarens profilbild
Av sapos
legenden29 skrev:
sapos skrev:Men men du kan ju inte resa bort när du ska få paket :shock:
Näe, precis! Det där måste jag ändra. Får åka på tisdag istället!
det låter mer vettigt tycker jag :lol:
Användarens profilbild
Av katha
Bild
Bild

Nejmen fy faddelittanlej att jag var tvungen att titta på bilderna.... :siishah:
Inte fresta på detta viset! :this:
Nu ska jag totalt glömma bort att du äger en sådan..... :floet2: :lol:
Av sjaltokan
Kul att du tycker om ren & Val sjalen Sapos, jag vidhåller dock vid min åsikt.. :mrgreen:
Men jag kan tänka mig att den är underbar, den jag klämde på hos eamane var ju mjuk och tunn..
Av sjaltokan
Lenaskeå: Vad annorlunda sjalen ser ut beroende sol eller skugga förstår att den är svår att fota.. :hmm:

Vilken bild stämmer bäst med verkligheten tycker du?? Börjar ångra starkt att jag inte färgade grafiten som jag skickade tillbaka.. :gaah:
Av sjaltokan
legenden29 skrev:min beräknade leverans sker 29/6. Tyvärr tror jag att jag reser bort just den dagen så då får jag vänta ytterligare två veckor.... Holy smoke, tror jag får planera om min resa...

2 veckor.. :siishah:
:nono: det går inte du får planera om din resa.. :Hahaa:
  • 1
  • 112
  • 113
  • 114
  • 115
  • 116
  • 196

Kan bara hålla med camsch! Du har absolut in[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?