Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av glis
binaem skrev:
glis skrev:
binaem skrev:Behöver tips på garn - skall göra en till slätstickad Hanuri - helt i vitt eller grått .. med lite skimmer eller väldigt lätta nynsskiftningar. Skall var lätt och mjukt och inte så tjockt ... men var hittar jag ett sådant garn . Någon som har ett tips?
Jag har tänkt att jag kanske skall prova att sticka en i malabrigo lace? Finns i alla möjliga tjusiga färger på Garnkorgen, själv är jag sugen på marin, men pearl kanske kan passa dig? http://www.garnkorgen.se/popup_image.php?pID=2559

Åh det var fint - tack :)
Hoppas det är lika bra som det ser ut, jag har inte känt på det.
glis skrev:
binaem skrev:
glis skrev:
binaem skrev:Behöver tips på garn - skall göra en till slätstickad Hanuri - helt i vitt eller grått .. med lite skimmer eller väldigt lätta nynsskiftningar. Skall var lätt och mjukt och inte så tjockt ... men var hittar jag ett sådant garn . Någon som har ett tips?
Jag har tänkt att jag kanske skall prova att sticka en i malabrigo lace? Finns i alla möjliga tjusiga färger på Garnkorgen, själv är jag sugen på marin, men pearl kanske kan passa dig? http://www.garnkorgen.se/popup_image.php?pID=2559

Jag har känt på det och det är alldeles, alldeles underbart :D
Ketronya skrev:
glis skrev:
binaem skrev:
glis skrev:

Jag har känt på det och det är alldeles, alldeles underbart :D
Jag stickar i det just nu och det är verkligen helt ljuvligt mjukt och skönt.
Användarens profilbild
Av Mosan
Nu är jag trött på min Orchid thief, har gjort flera dumma fel och har inte ro att börja på sista mönsterrapporten där flera saker inte stämmer. :evil:
Av Ponyo
Mosan skrev:Nu är jag trött på min Orchid thief, har gjort flera dumma fel och har inte ro att börja på sista mönsterrapporten där flera saker inte stämmer. :evil:
Nä, den är INTE rolig alls
Användarens profilbild
Av Fryle
zandrama skrev:Vilka snygga Fryle! :app:
glis skrev:Men jösses Fryle! Vilka konstverk!
Tack. Tröjärmarna blev för långa (som vanligt :roll: ). Jag ska korta dem vid tillfälle, för övrigt är jag nöjd.
  • 1
  • 109
  • 110
  • 111
  • 112
  • 113
  • 291
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?