Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av hörnsten
Aborre skrev:
hörnsten skrev:Jag tror pilarna visar var du ska göra örat för att det ska stå ut. Stolparna som bildar örat görs i samma maskor som varvet innan (tycker den ordningen verkar vettig nu, kanske ångrar mig imorgon).
Det skulle jag köpa om det inte vore för att det inre varvet är det yttre. Uh.. på en färdig elefant är det ovalerna med cirkel och streck ovanpå som är själva örat och stolparna måste vara i botten. Att dom ska göras i samma maskor köper jag också. Men.. hur man får tråden mellan dom på ett snyggt sätt går jag inte till. Det kanske är så att vajre oval med cirkel och streck på är gjorda för sig :hmm:

http://chisako3.exblog.jp/11074801
Vad är ovalerna för maskor? :hmm:
Användarens profilbild
Av Fryle
Jag fattar det som att hela elefanten virkas i ett stycke så att örat är en dubbelvikning av två varv. då ska du för att fästa öronvarven när du fortsätter på kroppen efter att ha virkat örat virka både i föregående varv och i det varvet som pilarna pekar på.

Gissar jag alltså. :hellu:
Användarens profilbild
Av Amaltea
Fryle skrev:Ursnygga klänningar, Maddemoa!
:iagree:

Det där måste jag testa!
Av Smultronbarn
Fina grejjer! :iagree:

Smygläser lite här i virktråden ikväll. 8)
Eegntligen letade jag efter "sticksnacktråden", finns den kvar? :hmm: Hittade inget när jag sökte, men kanske skrev fel sökord?

Edit: Nu hittade jag den! :tumup: Det är nog bara jag som är lite trött... :roll: :lol: dags för pjamas! :zzz:
Av nano
Tassar. SKA virka en mössa till minstingen, måste bara frächa upp mina virkkunskaper bara (som iofs var ganska obefintliga när de väl fanns.....)
  • 1
  • 101
  • 102
  • 103
  • 104
  • 105
  • 117
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?