Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av ellla
Jag har funderat fram och åter på detta och jag kan inte riktigt bestämma mig. Det kommer nog att ta en väldig tid att få till ett par byxor åt mig. Inte baserat på storlek nu utan för att jag är så dålig på att prioritera att sticka på saker åt mig. Det är helt enkelt tråkigt att sticka åt mig!
Användarens profilbild
Av melon
ellla skrev:Jag har funderat fram och åter på detta och jag kan inte riktigt bestämma mig. Det kommer nog att ta en väldig tid att få till ett par byxor åt mig. Inte baserat på storlek nu utan för att jag är så dålig på att prioritera att sticka på saker åt mig. Det är helt enkelt tråkigt att sticka åt mig!
Behöver du ingen sån lätt stickning att ha på möten/resor/liknande?
Användarens profilbild
Av ellla
melon skrev:
ellla skrev:Jag har funderat fram och åter på detta och jag kan inte riktigt bestämma mig. Det kommer nog att ta en väldig tid att få till ett par byxor åt mig. Inte baserat på storlek nu utan för att jag är så dålig på att prioritera att sticka på saker åt mig. Det är helt enkelt tråkigt att sticka åt mig!
Tjaa... jag kommer att börja pendla till ume (1.5 h på tåg) varje vecka, så då skulle jag ju hinna...

Jag ska kolla garnlagret när jag kommer hem!
Användarens profilbild
Av melon
Dorotea skrev:
melon skrev:
mly skrev:
Dorotea skrev:Det går jättedåligt för mig :gaah:

Jag tror att jag från och med idag avskyr alpacka. :notworking:
:klappa:
Vad är det som hänt?
:heart: Skitalpacka som jädras med dig.
Det är liksom alldeles för mjukt och beter sig konstigt och jag räknar på stickfastheten men så blir det helt fel ändå. :gaah:
Alpacka har ju lite dålig stuns så ett par byxor i alpacka skulle kunna tappa formen...
Användarens profilbild
Av melon
ellla skrev:
melon skrev:
Tjaa... jag kommer att börja pendla till ume (1.5 h på tåg) varje vecka, så då skulle jag ju hinna...

Jag ska kolla garnlagret när jag kommer hem!
:vågen: Ja, var med! Du är ju också en snabbstickare av rang.
Av mly
melon skrev:
mly skrev:
melon skrev:Det slog mig just: Om man stickar ca 2 cm om dagen tar det 2 månader att sticka klart :app:
Å så va det ju detta med långa ben :hmm: tre månader?
Hur långa ben har du? 1,8m? :mrgreen:
Typ :lol: näe men drygt 80cm får nog innebenslängden bli har jag för mig.
Jag har stickat 9,5cm mitt fram, tror det skulle vara 22 innan ökningen i grenen.
Användarens profilbild
Av melon
mly skrev:
melon skrev:
mly skrev:
melon skrev:Det slog mig just: Om man stickar ca 2 cm om dagen tar det 2 månader att sticka klart :app:
Jag har stickat 9,5cm mitt fram, tror det skulle vara 22 innan ökningen i grenen.
Modellkarriär nästa! :vågen:

Du har ju kommit en bra bit på vägen. 2 cm om dagen i 2 månader blir 120 cm och det är upp till mina bröst. Så varm behöver jag nog inte bli.
Av mly
melon skrev:
mly skrev:
melon skrev:
mly skrev:

Du har ju kommit en bra bit på vägen. 2 cm om dagen i 2 månader blir 120 cm och det är upp till mina bröst. Så varm behöver jag nog inte bli.
Ja varför inte, tror inte sliten tvåbarnsmorsan säljer så bra bara :lol:
Fastjag kan ju inte magick loopa så när det kommer till benen får jag satsa på 4 cm om dagen då
Användarens profilbild
Av melon
mly skrev:
melon skrev:
mly skrev:
melon skrev:
mly skrev:

Ja varför inte, tror inte sliten tvåbarnsmorsan säljer så bra bara :lol:
Fastjag kan ju inte magick loopa så när det kommer till benen får jag satsa på 4 cm om dagen då
Eller så passar du på och tränar på det nu? Eller har du provat och bestämt dig för att du gillar strumpstickor bättre?

Eftersom byxorna ska sitta rätt tajt så sträcks ju stickningen ut ganska mycket och blir samtidigt kortare, så siktar man på 1,20 är man nog sejf.
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 31
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?