Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av dora
härligt dorotea!!! :vågen: gillar speciellt den sista! både färgerna och bildserien på vänsterkanten.
Användarens profilbild
Av Jemmah
Jättefina :app:
Dorotea skrev:
Nu ska jag scrappa mera :app:
Men hallå, hur får du tid? Jag har inte scrappat på månader :hmm:

Ett helt OT-tips förresten, om du inte har en skärmaskin är det en suverän investering, kan underhålla en 4-åring i eeevigheter :mrgreen:
Av FruFrid
marlene skrev:jag fick lite lust och scrappade detta

Bild
Underbar rubrik!
Av dora
marlene skrev:jag fick lite lust och scrappade detta

Bild
härligt! :vågen:

(du har säkert många av länkarna redan, men på swescrapbloggen idag så tipsar jag om massor med digifreebieslänkar. kram)
Användarens profilbild
Av jenn79
Nu börjar äntligen med scrapparlust komma tillbaka efter en sjuhelsikes höst.

Fina Los ni lägger in :vågen:
Av FruFrid
Kan visa denna LO med mig och ena sonen i sjal i somras
Bild
Av eamane
FruFrid skrev:Kan visa denna LO med mig och ena sonen i sjal i somras
Bild
Oh vad fin :loving:
Användarens profilbild
Av Annika E
Så fina scrapsidor ni gjort! :vågen:

Själv har jag inte pysslat alls sen i slutet av september då jag var på pysselträff i 2 dagar.... :( Har ingen lust och inspiration alls. Har inte ens knäppt ett endaste foto! Jag måste ha nåt allvarligt fel, jag som fotat som en galning i flera år... :|

Inte ens julkort har jag fått till. Jag tog fram grejer och försökte i över en timme, men det blev pannkaka av alltihop.

Ni kan väl ge mig lite av er inspiration i julklapp? Please? :wink:
Av FruFrid
Hur går det med scrappandet?
Jag har kommit igång riktigt bra. Mitt mål är 2 LOs i veckan detta år. Får se hur länge det håller.
Har ni några mål?
Av dora
FruFrid skrev:Hur går det med scrappandet?
Jag har kommit igång riktigt bra. Mitt mål är 2 LOs i veckan detta år. Får se hur länge det håller.
Har ni några mål?
jag scrappar massor! förstår inte själv hur jag hinner med, men tydligen har jag lite extra tid på mitt dygn :lol: har ett mål och det är att bli klar med vissa scrapprojekt, bland annat ett album om vårt bröllop :D
Användarens profilbild
Av jenn79
FruFrid skrev:Hur går det med scrappandet?
Har ni några mål?
Låter som en bra plan! Det skulle jag behöva börja med för ligger extremt efter med främst lillemans album. Men det får vackert vänta tills jag mår bättre!
Användarens profilbild
Av marlene
Här händer det inte så mycket, några små grejer har det väl blivit som några sånna här julklappstags

Bild

Och en födelsedagstag, den har jag inget kort på så ni får nöja er med det digitala resultatet. Den är likadan som den ovan fast bilden är på andra vägen, baksidan är vit alltså

Bild

Sen julkortet såklart

Bild

och så har jag gjort en kalendersida för januari
Bild

Jag har tänkt att försöka få till nått över året 2009, förra året gjorde jag en om 2008 men jag har inte haft så mycket lust att sitta :?
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 24
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?