Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Isanna
Spännande!
Användarens profilbild
Av camsch
Spännande!!! Väntar ivrigt på bilder!!! :lol: :lol: :lol:
Av puh
:floet2: följer med spänning :)
Användarens profilbild
Av Shuna76
Usch & huvva! Jag knöt nog för dåligt runt plastfolien för den ser mer röd ut just nu än jag vill.. :cry: Får se när jag tar upp den ur färgbadet..risken finns ju att jag måste ha en till sjal..som kan bli orange & gul.. :floet2:
Användarens profilbild
Av Shuna76
Färdig! :) Den blev fin..men röd.. :lol: Behöver definitivt en till som jag kan färga gul & orange..:) Bild kommer imorgon när den är torr! Får öva på knytningar så kke det blir en livebild oxå..*raglar till sängen*
Användarens profilbild
Av jag71
MEn en röd sjal är väl inte helt fel. Om inte annat så får du köpa en till. Hoppas den blev lite mer gul och orange när den torkat. Väntar på bilderna.
Användarens profilbild
Av Shuna76
Nu är den torr..få se om jag lyckas lägga in bilderna..
Detta är efter avfärgning, när den är färgad gul..fortfarande blöt, men jag tycker nog den blev finare såhär.. Bild
Detta är det färdiga resultatet..inte SÅ röd, men så var jag feg & tog upp den ur färgbadet alldeles för tidigt..:roll:
Bild
Användarens profilbild
Av Shuna76
Det var inte så värst fina bilder..ska se om jag lyckas knyta & fota den ute i solen..:) Men jag får nog ha en till ljus sjal att färga..så om det är nån som har nån att sälja får ni säga till..:wink:
Användarens profilbild
Av Camilla74
Jag tycker nog också att den var snyggare som gulfärgad. :roll:
Användarens profilbild
Av Shuna76
Ja, den var ju det.. :oops: Men nu måste jag ju köpa en till lång sjal.. :app: Den är finare i verkligheten dock..ska öva knytningar när skruttan vaknat så blir det kke en live-bild i eftermiddag..:)
Användarens profilbild
Av Shuna76
Här kommer den utlovade livebilden..ignorera den dåliga knytningen..första gången jag provar ryggbärande med sjal.. :lol: Helt oäven blev inte färgen ändå, men den var finare efter den badat gult.. :cry: Bild
Användarens profilbild
Av jag71
jag tyckte den vart läcker! Klart snygg!
Av Ponyo
Men kan du inte låta den bada i ett bad Nitor mandarin?
Så kommer den fortsätta vara batikfärgad, men vara mustigt guldglänsande?
Användarens profilbild
Av jazoo
jag71 skrev:jag tyckte den vart läcker! Klart snygg!
:iagree:

Jag som inte är så mycket för gult i vanliga fall tyckte att den var superfin!
Användarens profilbild
Av Kusmi
Den är jättefin!

Jag vet inte om jag kan bidra på någo[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?