Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av aspen
WOWså snygg, och det ser så proffsigt ut, och GÅR det att göra sy snyggt med suffletten?
Användarens profilbild
Av linafelicia
Fryle skrev:Kära nån, vad snyggt! (men jag håller med Birka 27 om att den inte var så tokig innan heller).
Tack.
Den ser inte så himla sliten ut på före-bilden, men det var den. Lite fläckar på sittdelen och sufletten som inte gått bort i tvätten och på väg att gå sönder lite här och var så den var verkligen i behov av renovering.
Dessutom trivdes jag aldrig med färgen när jag använde den förra gången, jag köpte den nog bara för att jag fick den så billigt :floet2:

Själv är jag nog mest nöjd med att jag lyckats mönsterpassa tyget så bra. Det är samma mörka rand som går längs mitten hela vägen och det gör att det inte ser hemsytt ut tycker jag.
Användarens profilbild
Av linafelicia
annelie skrev:WOWså snygg, och det ser så proffsigt ut, och GÅR det att göra sy snyggt med suffletten?
Som sagt, sufletten har tagit sjukt lång tid att göra och sen har jag klurat och tänkt så att jag bara sytt för hand på insidan och bara på den delen som liksom hänger ner under sufletten. Allt annat är sytt på maskin och sen måste jag erkänna att jag är väldigt petig och inte drar mig för att sprätta om jag inte får det bra från början.
Av Charlotta JOhansson
:D Fantastiskt snyggt gjort! :D
Gratulerar!
Användarens profilbild
Av McMorrigan
:app: :tumup: :loving: :rock: :urule:
Användarens profilbild
Av Vida
:oops: jag såg inte den lilla texten "före" utan hann tänka... "hmm"

Men sedan scrollade jag ner lite :love: Verkligen - Ett superlyft!
Användarens profilbild
Av Hello
linafelicia skrev:Roligt att ni gillar den. Jag är väldans nöjd själv. :wink:
Hello skrev:Supersnyggt!

Hur gjorde du med sufletten? Tyget på insidan där är ju helt sjukt snyggt, men man hade nog tröttnat på det om man haft det på hela :)
Sufletten var sjukt svår. Den har nog tagit lika lång tid som allt annat tillsammans :roll:
Jag sprättade loss det gamla och sen försökte jag sy ungefär likadant. Det blev en hel del handsömnad på slutet och sen blev det extra komplicerat eftersom jag inte ville ha riktigt samma modell som det var från början. Den nya har mindre rynkor i det som hänger ner under sufletten.
Följdfråga:
Hur har du gjort vid alla nitar och spännen? Tagit bort? Hur, i så fall, fått dit igen? Sytt "runt" - hur i så fall?

Och du - det är mönsterpassningen som gör det! Det ser verkligen superproffsigt ut!
Användarens profilbild
Av sSARAa
:love: :tumsup:
Användarens profilbild
Av zero.sara
Jättesnygg :tumup:
Användarens profilbild
Av Lillmonster
Jisses amailia så snyggt. Me lööööv :loving:
Användarens profilbild
Av mallinpallin
Oj, vad snygg den blev :D
Av Elna
Heelt otroligt snyggt och dessutom fint gjort!
Imponerande!!!
:)

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?