Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av boosten
Siena skrev:Min man ville ha en ljus eftersom vi har en svart ergo. Den är urfin tycker jag, inte kritvit utan sådär lite naturvit :hmm: Det finns en närbild på tyget här: http://www.sjalbarn.se/data/forum/viewt ... highlight=
Ja, alltså jag är nog mer inne på vit, men maken på svart. Jag ska visa honom den bilden och kolla om han blir mer sugen då.

Det där med att en vit blir skitig fortare vet jag inte om jag tror på, för mest är det ju snor och saliv som hamnar på den. Iofs också lera, om den ligger under vagnen.. :roll:
Användarens profilbild
Av Sami
svart och vitt.. hehe bäst är färger mittemellan... har en vinröd ergo tex den är mindre smutsig än den andra som är svart... den som är snyggast med snor och alla andra små ingredienser är de som har lite mittemellan färg.. så jag hade nog tagit en röd...
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
Agnes kräktes lite på Becon igår. Det syns inte alls utan den ser lika fräsch ut som innan :tumup: Vitt är onekligen praktiskt. Fast det är ju det där om man har den under vagnen, då är det inte så praktiskt. Du får sy en snygg liten påse att förvara den i när den inte används. Men tycker du att Manducan är snyggare än Ergon? Eller är ni bara sugna på att testa en ny sele?
Användarens profilbild
Av Ullegulle
Knyttet & K skrev:Men tycker du att Manducan är snyggare än Ergon?
Det undrar jag också..
Jag tycker att ergon är skogsmulle-gummistövel-fulfuru-skogsstuge-ful, men det är ju bara jag det... ;)
Manducan tycker jag inte är någon "snygging" direkt, kan hålla med om det där "sport-töntiga" men den är iallafall smäckrare och roligare än Ergon..
skrev hon och lyckades reta upp både Ergo och Manduca användare.. :roll:

Om valet är mellan svart och vitt?
Svart!
Alla dagar! Alla gånger! :D
Användarens profilbild
Av boosten
Knyttet & K skrev:Men tycker du att Manducan är snyggare än Ergon? Eller är ni bara sugna på att testa en ny sele?
Jag får ont i rygg och axlar av ergon och vill ha en skön sele som är högre i ryggen eftersom han börjar bli så stor.
Användarens profilbild
Av boosten
Ullegulle78 skrev:
Knyttet & K skrev:Men tycker du att Manducan är snyggare än Ergon?
Det undrar jag också..
Jag tycker att ergon är skogsmulle-gummistövel-fulfuru-skogsstuge-ful, men det är ju bara jag det... ;)
Manducan tycker jag inte är någon "snygging" direkt, kan hålla med om det där "sport-töntiga" men den är iallafall smäckrare och roligare än Ergon..
skrev hon och lyckades reta upp både Ergo och Manduca användare.. :roll:

Om valet är mellan svart och vitt?
Svart!
Alla dagar! Alla gånger! :D
:lol: Ja av två ganska fula ting är ergon snyggare, tycker iaf jag. Men mycket av det fula försvann när jag sprättade bort märket med loggan på sittdelen.

För övrigt blir det en vit. :D Den ska nog få bada färgbad. 8)
Användarens profilbild
Av boosten
Knyttet & K skrev:Ooooh, spännande :app: Vilken färg ska den bli?
Det återstår att se. Fast jag kom just på att dragkedjan kommer ju synas ännu mer då, eftersom den inte är bomull... :?
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
Fast tror du att du komer använda dragkedjan? (är det där man reglerar höjden? Annars kan man ju sätta ett snyggt band över.
Användarens profilbild
Av boosten
Knyttet & K skrev:Fast tror du att du komer använda dragkedjan? (är det där man reglerar höjden? Annars kan man ju sätta ett snyggt band över.
Hm, det var en bra idé faktiskt! Ja det är ju alltid en utväg. Och ja, det är den dragkedjan, och jag kommer inte använda den.
Användarens profilbild
Av zingo
Röd är snyggast !

One of the most satisfying parts of Monopoly Go is[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?