Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Mumskickan
syjunta hos mig ska nog gå att ordna förresten :D

Då får jag en morot att försöka få lite ordning
Användarens profilbild
Av äpplebus
Nira skrev:Jag kan nog tänka mig 1-2 meter av nån kanin och 1 meter av nåt enfärgat, det lutar åt turkosbrunt eller vitbrunt... syr ju inte så mycket jag, väntar på nästa jätteryck :D

Och det var verkligen en överraskning Mumskickan, dig brukar man ju behöva tjata på för att du ska köpa tyg :wink: Jag vill fortfarande se tygförrådet, Äpplebus ser ut så här :shock: :siishah: :love: när vi pratar om det... :D
Nira: Du kommer oxå se ut sådär :D

Är oxå intresserad av kanintyg. Ska fundera på hur mycket bara.

MiaMaria: Bra initiativ :tumsup:
Användarens profilbild
Av Delfinen_78
Jag kan nog också vara intresserad av lite kanintyg, ska fundera på hur mycket när jag är lite friskare. Hojta på mig när det börjar brinna lite i knutarna för beställning om jag inte hört av mig med besked än.
Användarens profilbild
Av Flurstina
Är det för sent att hänga på?

Jag vill vara med om det blir turkost med brunt tryck. 2 m behöver jag. Vem ska jag pm:a?
Användarens profilbild
Av MiaMaria
Jag har inte tagit kontakt med jenny men antar att det är bara att mejla hur mycket man vill köpa.

Vi kan väll försöka bestämma oss till ikväll senast 21.00 så hoppas jag att alla ser detta :D
Av Mumskickan
MiaMaria skrev:Jag har inte tagit kontakt med jenny men antar att det är bara att mejla hur mycket man vill köpa.

Vi kan väll försöka bestämma oss till ikväll senast 21.00 så hoppas jag att alla ser detta :D
Jag har ett excelark där man kan fylla i mängden tyg av olika färg, som jag fick av Jenny, så det blir kanske enklast om jag tar upp beställningen och skickar den vidare? Annars kan jag ju skicka excel-filen till någon annan.
Användarens profilbild
Av Nira
Bissa, jag är inte tillräckligt bra på att sy så det duger åt någon annan annars skulle jag gärna hjälpa dig. (Kanske skulle kunna sy ett par muddbyxor men mina tröjor blir inte bra ännu...)

Jag vill ha 1 meter turkosbrunt och 1 meter vitbrunt och 0,5 av enfärgat vitt och 0,5 av enfärgat turkost. Går det? :D
Användarens profilbild
Av camsch
Nu när jag varit inne och läst lite ser jag ju att jag faktiskt skulle kunna beställa turkost med lila tryck och DÅ är jag intresserad! Är inte en brun typ och med 2 tjejer så känns lila lite mer intressant...

Får jag vara med och köpa 2 m kanintyg turkost med lila tryck?

Hur funkar det med pengar och så, är det nu eller vid leverans?
Av Mumskickan
camsch skrev:Nu när jag varit inne och läst lite ser jag ju att jag faktiskt skulle kunna beställa turkost med lila tryck och DÅ är jag intresserad! Är inte en brun typ och med 2 tjejer så känns lila lite mer intressant...

Får jag vara med och köpa 2 m kanintyg turkost med lila tryck?

Hur funkar det med pengar och så, är det nu eller vid leverans?
Sist så var det så att man betalade när Jenny fått tyget, men innan hon skickade det.
Användarens profilbild
Av MiaMaria
Mumskickan: Självklart får du fixa och dona med detta :D vi har inskolning för sonen i veckan och annat som är på agendan så jag har fullt upp :D

Då pm:ar vi Mumskickan :vågen: våra beställningar 8)
Av Mumskickan
Jag skickar iväg beställningen imorgon kväll tänkte jag
Just nu är vi uppe i 17 meter totalt, men tre meter till borde vi få ihop, har inte fått svar av alla än
Av Mumskickan
Jag fick svar från Jenny angående den bruna enfärgade trikån. Den kommer att kunna beställas, men vi får avvakta ett par dagar, så jag beställer först imorgon eller på onsdag :D

Den bruna trikån kommer att vara lite tunnare i kvalitén än den andra trikån.
Av Mumskickan
Vi är förresten uppe i 22,5 meter, så meterpriset blir 105 kr, får se hur mycket portot går på bara, men det blir runt 215 kr tror jag.
Av Mumskickan
Jag har glömt att meddela att jag skickat iväg beställningen, i onsdags.
Av Mumskickan
Och nu har jag fått fakturan, och skickat pm med betalningsuppgifter.
Det är ju bra om ni märker betalningen med erat nick, så att jag vet vem det kommer ifrån.

Vill ha tyget NU :eld: :lol:

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?