Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av florin
Jag vill lägga beställningen NU, är många som tänker sammbestlla så jag giisar att tygern agår åt snabbt. Om ni andra inte känner er säkra så gör jag en egen beställning ida, den går ju att kompelttera sedanmen jag vill vara på den säkra sidan.
Användarens profilbild
Av Stream
florin skrev:Jag vill lägga beställningen NU, är många som tänker sammbestlla så jag giisar att tygern agår åt snabbt. Om ni andra inte känner er säkra så gör jag en egen beställning ida, den går ju att kompelttera sedanmen jag vill vara på den säkra sidan.
Ja, jag känner mig också lite stressad, samtidigt som jag vill få ihop en sambeställning så att det blir lite billigare. Jag har mailat Jenny och frågat om hon vet fler från våra städer som tänker beställa..

Men ska vi säga ett stoppdatum? Ikväll? Lördag? Absolut senast söndag?
(Jag känner nog att lördag kväll skulle vara ok, så att jag kan maila beställningen på söndag morgon)
Användarens profilbild
Av sofiutane
jag hoppar. har nog inga pengar till tyg just nu
Användarens profilbild
Av solängel
Jag vill vara med!
Turkos med brun :heart: eller turkos med lila :hmm:
Användarens profilbild
Av Kristina
Stoppdatum ikväll kl 12 då?
Användarens profilbild
Av florin
Lördag absolut sista anmälningsdag!!!! Ska vi säga så?

Jag kan skicka pm till alla jag tror skulle kunna vara intrsserade här i Luleå, Piteå, Boden och meddela sista anmälningsdag. Kan nån göra samma sak till de kring Umeå???

Mailadress till dig Stream?
Användarens profilbild
Av Stream
Jag kan uppdatera trådstarten så finns all information man behöver där.
Användarens profilbild
Av tesoj
Jag har också mailat. Men skulle det saknas 1 meter för att bli 20 m totalt kan jag ev. tänka mig att beställa 1 meter till.
Användarens profilbild
Av Stream
Det borde inte vara några problem att komma upp i 20m tyg 8)

florin: Jag har svarat på ditt mail!
Användarens profilbild
Av solängel
Jag har mailat! Ringde min syster och fick henne att beställa en meter också, nu borde vi vara uppe i 19 meter! :D
Användarens profilbild
Av Stream
Carina80 skrev:... nu borde vi vara uppe i 19 meter! :D
Jepp 8)

Är det någon som vill dela en meter benvit med brunt kanintryck med mig? Eller det kanske går att beställa halva metrar.. eller så tar jag en hel meter.. :lol:

Det lutar åt att jag skickar in beställningen redan ikväll, och kommer det in fler som vill sambeställa under morgondagen så skickar jag in igen.. Men då har vi fått iväg den stora delen av beställningen i alla fall. Var det någon som förstod det där? :hellu:
Användarens profilbild
Av Vinterdrake
Jag har också tänkt vara med men jag har sån grym beslutsångest så jag har inte mailat än. :roll: :lol:

Måste fundera på hur mycket jag har råd att köpa också. :roll:
Men jag försöker vara klar ikväll! Ok? :D
Användarens profilbild
Av Stream
Vinterdrake skrev:Men jag försöker vara klar ikväll! Ok? :D
Ok, vilken tid? 8)

Tycker det låter som att du verkligen beh&ou[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?