Built to last
Why Would you Settle for Less when you can have More? Do not let other Authors Fool you with Empty Marketing Keywords. FLATBOOTS is what you Deserve. Built to last, Built from Scratch, Nothing Less.
Läs merOver a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
Elin skrev:Jo jag undrar för att jag såg att småfolket www.sjalar.nu ska öppna sitt showroom i vasastan och då rear de alla sina sjalar med 50:- de första veckorna plus att du slipper fraktkostnad, så vips blir ringon 80:- billigare om man åker dit.Skulle kunna tänka mig att följa med och titta. Just nu är Elias så förkyld bara så jag vet inte riktigt hur det blir med honom.
Ska själv dit på måndag och klämma lite på en blåsippefärgad
sarah skrev:För övrigt, hur länge kan man bära i en ringo (ålder på barnet) det står till 3 men blir det väldigt tungt då? Min dotter är ju redan 10 mån.Vet inte om man kan bära till tre-års-åldern. Men det är väl just i din dotters ålder som en ringsjal kan vara bra. Om hon vill upp och ner mycket t ex. Jag har inte testat pouchen, bara försökt testa den en gång på en sjalträff (för Miles satt inte still, han liksom gled ur den innan jag hann få fast honom), men jag tror att en ringsjal avlastar bättre och barnet sitter stadigare.
KATARINA skrev:Det är bara att henka på, jag och AnKa har tänkt att ta oss dit redan på måndag, nån gång vid 11-tiden är vi nog där.Elin skrev:Jo jag undrar för att jag såg att småfolket www.sjalar.nu ska öppna sitt showroom i vasastan och då rear de alla sina sjalar med 50:- de första veckorna plus att du slipper fraktkostnad, så vips blir ringon 80:- billigare om man åker dit.Skulle kunna tänka mig att följa med och titta. Just nu är Elias så förkyld bara så jag vet inte riktigt hur det blir med honom.
Ska själv dit på måndag och klämma lite på en blåsippefärgad
Det är bara att henka på, jag och AnKa har tänkt att ta oss dit redan på måndag, nån gång vid 11-tiden är vi nog där.Jag har av någon anledning också blivit sugen på en Ringo fast jag egentligen inte är så förtjust i ringsjalar.
sarah skrev:För övrigt, hur länge kan man bära i en ringo (ålder på barnet) det står till 3 men blir det väldigt tungt då? Min dotter är ju redan 10 mån.Jag bar väldigt mycket - dagligen, men inte så långa stunder i taget - med min Bära barn sjal i 1 - 1,5 års åldern. Jag brukade alltid ha med sjalen i vagnen, och växla. Gick vi bara ut på gården så växlade jag mellan höftbärning och att Juni gick själv. Egentligen så hade jag nog gärna fortsatt upp till 2 år, men jag hade så mycket problem med sammandragningar och foglossning när jag var gravid då, så därför kändes det inte bra att bära då.
Elin skrev:Nu har jag också en Ringo!Hej Elin!
det blev en blåsippa för oss...men krustistel var jämrans snygg den med.
Blev sugen på en patapum också...farligt det där med att se sjalar och selar på riktigt.
Men jag har ju just beställt en ergo....hmm....vad ska man välja?
sarah skrev:Nu har jag också en alldeles egen RINGO!Åh, vad häftigt! Sydde de medan du väntade?
En underbar havssäv som syddes åt bara mig medan vi satt och fika!
Den är SÅÅÅ fin och SÅÅÅ bekväm!
Blev himla sugen på både Ergo och Ella roo när vi var där, vilken skillnad på ella roon och min storkis den var MYCKET skönare att ha på.
We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]
The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]
All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]
this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?