Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av naimiez
KATARINA skrev:Barnet sitter bäst om han/hon är ca 1,80 eller mer, för annars hamnar de lite lång ned och kan bli frustrerade över att inte se.
Vilken är det som är bäst över 180 cm? Ergo eller Patapumen?

Vad tar du för en Ergo kamel utan fjärilar? Har du hemma?
Användarens profilbild
Av sus
KATARINA skrev:Barnet sitter bäst om han/hon är ca 1,80 eller mer
Men Katarina, hur länge tycker du man kan bära egentligen, när ungarna är 1,80 så är dom väl rätt tunga :lol: :lol:
Förlåt, men det låter bara så roligt....

Jag har mailat dig också.
Av Signatur
Jag har testat att bära på höften med ERGO NG. Det är inte så där rysligt bekvämt. Remmen man har runt halsen åker ofta upp och det känns som om man bär med halsen. Det är dock bekvämare att bära med selen än utan... :wink:

Så har jag provat både ERGO NG och Patapum (den för mindre barn). Patapumen väger mindre vilket är ett plus. Men annars är ERGOn mycket mer ombonad och har ett lite mjukare höftband (tycker jag iallafall). Min son brydde sig dock inte nämnvärt om vilken sele vi provade (han hatade båda :lol: ). Så tycker jag att huvudstödet verkar bättre på Patapumen.

Hur som helst så valde vi ERGOn och nu när jag lyckats få till det så att sonen trivs så älskar jag (vi) den. (Valde den pga av att man kunde ha den till "alla" vikter, att man kunde bära på höften och att den hade smartare tillbehör).
Användarens profilbild
Av KATARINA
sus skrev:
KATARINA skrev:Barnet sitter bäst om han/hon är ca 1,80 eller mer
Men Katarina, hur länge tycker du man kan bära egentligen, när ungarna är 1,80 så är dom väl rätt tunga :lol: :lol:
Förlåt, men det låter bara så roligt....

Jag har mailat dig också.
:lol: :lol: Riktigt så länge kanske man inte behöver bära. Nej, jag menar såklart 80 cm :lol:
Användarens profilbild
Av April
Och föresten April, du som verkat testa allt, att du inte ens TESTAT att bära på höften med Ergon... Jag tycker det är stor skillnad att bära på höften med Sutemin eller med Ringsjalen eftersom midjebältet på sutemin tar så mycket av vikten så orkar jag mycket längre med den.
:oops: Hi,hi... Men Saga vill ju inte mer :-( Inte lätt det där... Men jag ska banne mig testa på Sagas kusin a 8 månader :-D

Man kanske kan hyra in SjalBarn, när ens eget barn inte vill längre. Som en slags förmedling :-D
SjalBarn hyres för en billigare peng, för provning av diverse sjalar, lördag klockan 16.00

Kram
Användarens profilbild
Av Alex
Bra idé April!! :D :lol: Kalle ställer upp!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?