Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av mossanvit
viola skrev:
mossanvit skrev:Klart man kan ha två! :loving:

Har tänkt önska mig en butterfly i 25-årspresent...Men jag tror jag skavänta tills nästa kollektion kommer för jag blev inte störtförälskad i någon av de som kommer nu, även om de är fina!

Kate: Visst sa du att det skulle komma en ny kollektion i april, och eventuellt en i sommar? Du vet inget om vad det blir nu antar jag? *otålig*
Aha! Då kanske man ska hålla sig lite lugn... fast Mian var ganska fin.... *mumma* :lol:
Mmm, de är ju fina, det är det ju ingen tvekan om! :) Och problemet är ju att man inte vet hur nästa kollektion kommer att se ut: tänk om man inte gillar någon av dem och så har de gamla sålt slut... svårt!
Användarens profilbild
Av Maria22
Den där verkar ju vara kanon! Skulle passa mig perfekt som är så rädd när jag ska sätta upp sonen på ryggen....

Men kommer de bara säljas i de fyra färgerna/mönstrerna? Jag tycker ju Tree är så himla fin...
Användarens profilbild
Av Kate
mossanvit skrev: Kate: Visst sa du att det skulle komma en ny kollektion i april, och eventuellt en i sommar? Du vet inget om vad det blir nu antar jag? *otålig*
Jag har missat att du ställt en fråga till mig. :oops:

Det kommer en kollektion i april och jag vet vad det blir, men eftersom det kan hända väldigt mycket på vägen så kan jag inte berätta något. Ibland hamnar en färg på backorder och ibland byts färger ut av olika orsaker så vi går aldrig ut med någon information om kollektioner som ligger så långt fram i tiden.

Vi vet inte säkert att det kommer någon kollektion på sensommaren, men det brukar komma en i augusti som levereras omkring oktober. Men så långt sträcker sig inte den information som vi fått från Beco Baby Carrier. Den informationen kommer tidigast i juni och innan dess är det bara gissningar från min sida.
Användarens profilbild
Av mossanvit
Kate skrev:
mossanvit skrev: Kate: Visst sa du att det skulle komma en ny kollektion i april, och eventuellt en i sommar? Du vet inget om vad det blir nu antar jag? *otålig*
Jag har missat att du ställt en fråga till mig. :oops:

Det kommer en kollektion i april och jag vet vad det blir, men eftersom det kan hända väldigt mycket på vägen så kan jag inte berätta något. Ibland hamnar en färg på backorder och ibland byts färger ut av olika orsaker så vi går aldrig ut med någon information om kollektioner som ligger så långt fram i tiden.

Vi vet inte säkert att det kommer någon kollektion på sensommaren, men det brukar komma en i augusti som levereras omkring oktober. Men så långt sträcker sig inte den information som vi fått från Beco Baby Carrier. Den informationen kommer tidigast i juni och innan dess är det bara gissningar från min sida.
Aha! Vad jobbigt att du vet men inte kan berätta! :roll: Men hur många blir det då? Om det är minst fyra igen så kan man ju tänka att de i alla fall finns en jag gillar. Och kanske får ni in fler av de gamla om de tar slut?
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?