Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Ponyo
esarina skrev:Jag hade ju sagt barnvagn då ;), för alla barn gillar ju inte att ligga i sådana. ;)
Jag trodde i min enfald att alla barn gillade vagn innan vi fick Ville. Nu är jag istället glad att jag fick chansen att upptäcka sjalvärlden.
Användarens profilbild
Av tinaw
zmurfan skrev:
flybe skrev: man måste väl köpa en per månad för att få vara med här, eller fanns det inte någon sådan regel någonstans??? :lol:
Shit, den regeln har jag missat. Jag som inte köpt nån ny på jätte jätte länge nu. Åker jag ut nu då? Eller får man vara med som passiv medlem då?
:nono: :twisted: OK, det får gå för den här gången då! :P
Användarens profilbild
Av lingonben
Elin J skrev:Tycker den där listan var allmänt knasig. Läs bara under blöjor "Som mamma till fem barn har jag lärt mig att uppskatta de två stora blöjfabrikanterna Libero och Pampers. Det finns flergångsblöjor för dem som föredrar men tänk på att även tvättmedel är en källa till förorening i naturen. Vill du göra livet enkelt och ägna mer tid åt ditt barn - köp engångsblöjor" Jaha så om man använder tygblöjor ägnar man alltså mindre tid åt sitt barn :evil:
:iagree: Helt knasig åsikt angående blöjorna! De som använder tygisar byter förmodligen blöja oftare på bebisen och då får den ju extra gos och kroppskontakt! :D

Desutom skulle det tydligen vara mer nödvändigt med skötväska än bärsele enligt henne... :hmm: Jag som oftast använder en vanlig ryggsäck eller tygkasse istället och lämnar skötväskan hemma.... :lol:
Användarens profilbild
Av Key
Efi skrev:Desutom skulle det tydligen vara mer nödvändigt med skötväska än bärsele enligt henne... :hmm: Jag som oftast använder en vanlig ryggsäck eller tygkasse istället och lämnar skötväskan hemma.... :lol:
Jag har aldrig haft en "skötväska". Ryggsäck har det varit hela tiden. Håller med om att det är den snurrigaste listan jag sett ...
Användarens profilbild
Av sanna73
Känns som det är en väldigt godtycklig och personlig lista.
Passar i mitt tycke bättre på fl (under gravid) än som generella råd i en tidning :roll:
Användarens profilbild
Av emelie
Den känns sponsrad. :?
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?