Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Monnis
Wow, orange är en så vacker färg och sino en så härligt mysig sjal, jättefin panel! :love:

och sjalbarnet är bedårande förstås! :D
Användarens profilbild
Av Elinea
Superfin :D Har funderat på just en Sino hjortron att sy på panel på men det får nog bli till nästa bebis.
Användarens profilbild
Av milimani
Wow!!
Användarens profilbild
Av Buscilla
Kalasläcker :heart:
Användarens profilbild
Av Eld77
Ka-tjing! :love:
Användarens profilbild
Av Sockertopp
Oj, tack :oops: :D

Julgardin...jo det kan nog stämma bra det. Helt klart har detta varit en gardin tidigare. Och det är en härlig pepparkaksbrun färg tycker jag.....

Tyget - ja, gardinlängden då - har jag hittat på pingstkyrkans loppis här. Ibland finns det inget. Ibland är det en guldgruva :) (Jag tror inte jag berättat om det gamla oanvända tyget jag har liggande här hemma som är brunt, vitt och orange med elefanter i brunt o orange.....+ ett likadant som är rött, blått o vitt istället)
Användarens profilbild
Av magdape
Me like! :love: Den blev ju verkligen kanonfin e att du sytt på panelen!
Men hur gjorde du nu då - sydde du på den med sjalen ihopdragen eller utsträckt?! *nyfiken*
Användarens profilbild
Av Mia
Vad haftigt!!
Skitsnyggt!!
Användarens profilbild
Av Kusmi
Grym!!!!
Användarens profilbild
Av Sockertopp
magdape skrev:Me like! :love: Den blev ju verkligen kanonfin e att du sytt på panelen!
Men hur gjorde du nu då - sydde du på den med sjalen ihopdragen eller utsträckt?! *nyfiken*
Tack!

Jag bar lite i den innan jag sydde så den blev lite utsträckt iaf. Tänkte att det är bättre att den knörvlar lite nytvättad än att den dras så den går sönder....
Användarens profilbild
Av Elinea
Sockertopp skrev:
magdape skrev:Me like! :love: Den blev ju verkligen kanonfin e att du sytt på panelen!
Tack!

Jag bar lite i den innan jag sydde så den blev lite utsträckt iaf. Tänkte att det är bättre att den knörvlar lite nytvättad än att den dras så den går sönder....
Låter rimligt. Jag har visst råkat köpa en Sino hjortron ändå, så nu ska jag bara hitta ett lämpligt paneltyg och sen ska jag också försöka mig på att pimpa den :D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?