Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av korell
Jag skulle lätt kunna använda en sådan! Lika smidig som ringsjal, men jämnare avlastning.

Håller med om att bebisen i den svart/röda selen sitter konstigt, men om man går till startsidan och klickar på obi så kommer en turkosmönstrad obi med framåtvänt barn upp. Det barnet tycker jag ser ut att sitta väldigt bra. Menar att det verkar vara upp till användaren att få till en bra ställning för barnet.
Användarens profilbild
Av korell
Apelsin skrev:
Sockertopp skrev:Är det någon som testat den nu och kan ge nåt utlåtande? *nyfiken*
Ja jag har provat. Den var helt ok, fanns i två storlekar såå det är nog viktigt att den passar bra på. Krysset ville inte riktigt sitta där det skulle på mig dock, den den var helt ok att använda, bättre en ringsjal och typ lika snabb.
Det avr svårt att få i bebis framåt och ingen höjdare direkt, avlastade mindre bra då, den avlastade ok med 14kilos 2 åring :lol: också men det var skitsvårt att få i henne, för att inte tala om att få ur henne :shock: , var tvungen att få hjälp, fast å andra sidan är den nog inte gjord för så stora barn :wink:
Du äger inte en?? Provar gärna vid tillfälle isf :)
Användarens profilbild
Av korell
Apelsin skrev:
korell skrev:
Apelsin skrev:
Sockertopp skrev:Är det någon som testat den nu och kan ge nåt utlåtande? *nyfiken*
Ja jag har provat. Den var helt ok, fanns i två storlekar såå det är nog viktigt att den passar bra på. Krysset ville inte riktigt sitta där det skulle på mig dock, den den var helt ok att använda, bättre en ringsjal och typ lika snabb.
Det avr svårt att få i bebis framåt och ingen höjdare direkt, avlastade mindre bra då, den avlastade ok med 14kilos 2 åring :lol: också men det var skitsvårt att få i henne, för att inte tala om att få ur henne :shock: , var tvungen att få hjälp, fast å andra sidan är den nog inte gjord för så stora barn :wink:
Du äger inte en?? Provar gärna vid tillfälle isf :)
Nix, men det finns en annan som äger en :wink: , du vet hon med mååånga sjalar
Hon med många sjalar i gbg eller hon den rixkända längre norrifrån?? :roll: :lol:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?