Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av JeanneDArc
Selman_73 skrev:Jaaaa - det är jättekul! Har ju velat några veckor om vad jag ska köpa och vilken färg. Det blev Hoppediz Curacao (tack Foxy för livebilder). Nu slog jag dessutom till på Hoppe-bollen som "innehåller" en ballong. Verkar smart i alla fall.

Bild
Men VAD är det där för något?? Det har jag helt missat. :shock:
Användarens profilbild
Av Selman_73
JeanneDArc skrev:
Selman_73 skrev:Jaaaa - det är jättekul! Har ju velat några veckor om vad jag ska köpa och vilken färg. Det blev Hoppediz Curacao (tack Foxy för livebilder). Nu slog jag dessutom till på Hoppe-bollen som "innehåller" en ballong. Verkar smart i alla fall.
Har bara sett den på den tyskaspråkiga delen på Hoppediz' hemsida och beställde via den vägen. På hemsidan finns den bara i färgen Curacao och Delhi. Det följer med två ballonger (sådana vanliga som man köper till kalas) och man blåster upp ballongen inuti "fodralet" så har man en portabel boll som inte tar stor plats i väskan. Visst låter det smart?
Användarens profilbild
Av Selman_73
Det ringde på dörren! Vilken tur att jag var hemma!!!
Det var leverans av en grön kartong som det står Hoppediz på!
Tycker ni jag ska öppna? :lol:
Användarens profilbild
Av Anso
Selman_73 skrev:
JeanneDArc skrev:
Har bara sett den på den tyskaspråkiga delen på Hoppediz' hemsida och beställde via den vägen. På hemsidan finns den bara i färgen Curacao och Delhi. Det följer med två ballonger (sådana vanliga som man köper till kalas) och man blåster upp ballongen inuti "fodralet" så har man en portabel boll som inte tar stor plats i väskan. Visst låter det smart?
Såna där är jättesmarta!! Jag har sett en annan variant på Activa i Solna/Råsunda. Lätta bollar men det tål ju lite mer än vanlig ballong eftersom det har det där tygskalet! Snitsigt! :D
Av surftrollet
Anso skrev:
Selman_73 skrev:
JeanneDArc skrev:
Såna där är jättesmarta!! Jag har sett en annan variant på Activa i Solna/Råsunda. Lätta bollar men det tål ju lite mer än vanlig ballong eftersom det har det där tygskalet! Snitsigt! :D
:hopmad: Nu vill jag ju göra en sån också! Dumma! :hopmad: :eld: :hide:
Användarens profilbild
Av Delfinen_78
Selman_73 skrev:Det ringde på dörren! Vilken tur att jag var hemma!!!
Det var leverans av en grön kartong som det står Hoppediz på!
Tycker ni jag ska öppna? :lol:
Dum fråga! :duh: Hallå! Självklart ska du öppna paketet .... och gör det med kameran i högsta beredskap.
Användarens profilbild
Av Selman_73
Liten bebis ville ha gröt först....ska se när jag får tillfälle att hugga tag i kameran. Det största problemet är ju alltid att tanka ur bilderna och få upp dom på nätet. Knäppa en bild med kameran brukar man ju hinna.
Spännande i alla fall - jag har gläntat på locket och klämt lite på bollen....
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?