Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Är du helt ärlig med hur mycket pengar du lägger ner på ditt sjalande?

JA, absolut!
81
63%
Nja, lite fixning av siffrorna har nog inträffat vid något tillfälle...
36
28%
Nej - Herremin! Han/Hon skulle gå bananaz!
11
9%
Användarens profilbild
Av MammaTillFelicia
njaaa har ju inte köpt såå många, men när jag beställde min sprillans nya lava så berättade jag inte vad den kostade... :floet2:
Användarens profilbild
Av Fine
Vi bär i sjal lika mycket båda två och betalar gemensamt. Men precis som Sanna73 så pratar jag inte sjalpriser med folk till höger och vänster. De flesta i min omgivning verkar inte riktigt se tjusningen med sjal, eller förstå att man behöver ett helt gäng. Som min mamma sa när vi köpt sjal nummer två: "Men ni har ju redan en?!"
Användarens profilbild
Av Monique29
Jag valde tvån:
Nja, lite fixning av siffrorna har nog inträffat vid något tillfälle...

fast förut var det alternativ 3 :shock:
Användarens profilbild
Av McMorrigan
Han har stenkoll! :lol: Vi har gemensamt lönekonto så det är lite knepigt att inte vara ärlig! :D
Av anna m
Nä inte helt ärlig, men jag ska nog börja bli det. Hans hobby - hifiutrustning - är ju lite mer kostsam och egentligen kan jag nog vara ärlig...
Användarens profilbild
Av Alven
HAn frågar inte, men om han skulle göra det skulle jag svara ärligt. Vi har inte gemenam ekonomi, så han har ingen koll... :roll:

Jag talar heller inte om när jag köper nåt nytt, och han märker inte heller när jag får en ny om han inte hämtar posten själv, typ.
Användarens profilbild
Av aneeha
Jag svarade Ärlig, för jag skulle inte ljuga om kostnaden för en sjal, men jag kan inte påstå att jag jag ger honom full redovisning om han inte frågar efter den. Men nu senast gjorde jag ett byte och dessförinnan har jag sytt en del själv, så det var faktiskt ett tag sen jag köpte ett dyrt bärdon.
Användarens profilbild
Av emelie
Jag har låtit bli att nämna priset, han har inte frågat.
o sen låtsades jag att midjeväskan ingick när man köpte ergo.
Användarens profilbild
Av aha
Jag har alltid varit 100% ärlig. Till och med sagt till innan jag skulle köpa.
Det har hänt att jag tvekat men han tyckt att jag ska - jag har en förmåga att vara lite snål mot mig själv.
Nu är jag ingen jättekonsument, jag har några favoriter som jag håller fast vid. Egentligen skulle jag vilja ha en sino till bäbisen men jag kommer inte köpa någon, men det beror inte på maken. Jag tycker dom är för dyra till och med begagnade...
Användarens profilbild
Av Crappy
Självklart har inga sådana hemligheter för min man. För tillfället bråkar vi om vem som skall bära i Kozyn.
Användarens profilbild
Av kajsa kavat
:oops: :oops: :oops:

Händer att jag "råkar" glömma berätta hur mycket saker och ting kostar :roll: :wink:
Användarens profilbild
Av thanisa
Jag brukar tala om innan, men idag beställde jag en ny sjal och det har jag inte sagt ännu. En sjal maken vet att jag velat ha fanns på didymos sida nu ikväll till nedsatt pris, då maken sover så slog jag till utan att tala om det för honom. Han får veta det imorgon och jag hoppas den hinner komma innan vi åker iväg.
Av Aelia
Vadd ärliga alla är :roll: :wink: Om jag vill köpa nått och visar det för honom, brukar han säga att även om inte han tycker om det vet han att jag kommer att köpa det iaf för att jag vill, så han har sagt att jag ska ens sluta säga nåt :wink:

Elden Ring offers a vast and versatile range of bu[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?