Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av LillaG
Den där sjalhistorien är ju en elastisk... så den behöver inte jag som tur är... :roll:
Har oxå spanat en hel del på Angelpack på TBW...
men om allt funkar kommer jag få hem ett annat märke från over there som inte är så vanligt här... :wink:
Användarens profilbild
Av mammahappy
Hmm registrearde mig å gjorde en preliminär beställning för att komma till kundvagnen å räkna ut vad det skulle kosta.
Å inte över 1000:- i alla fall så det är ju inte sååå farligt.... :roll:
Användarens profilbild
Av Anso
LillaG skrev:Den där sjalhistorien är ju en elastisk... så den behöver inte jag som tur är... :roll:
men om allt funkar kommer jag få hem ett annat märke från over there som inte är så vanligt här... :wink:
BERÄTTA!!!!!! :this: :this:
Användarens profilbild
Av Anso
mammahappy skrev:Hmm registrearde mig å gjorde en preliminär beställning för att komma till kundvagnen å räkna ut vad det skulle kosta.
Å inte över 1000:- i alla fall så det är ju inte sååå farligt.... :roll:
Kunde vara mycket värre. :)
Användarens profilbild
Av Ullegulle
Ååå, de har jag kollat på flera gånger men det fanns ingen färg som föll mig på läppen.. Tack & Lov! :wink:
Post mellan Norge och Sverige är dyrt och långsamt, men den som väntar på snyggt... Eller hur? :wink:
Användarens profilbild
Av Isanna
Dom där har jag dregglat över ett tag nu... :twisted:
Användarens profilbild
Av thanisa
De var fina, om jag ska ha en sele så är det definitivt en sort som jag skulle kunna tänka mig.

Jag har beställt från lotusbarn och det gick fort att få sakerna. Jag gjorde beställning på söndag och lyckades inte betala in förrän på onsdagen, den skickades på fredagen och på måndagen var den hos mig. Något som man ska ha med i beräkningen är att man kan få tulla för den. Jag trodde jag skulle behöva tulla men mitt paketet blev inte fast i tullen så på det viset blev det ett bra pris på sjalen, frakten åt upp momsvinsten men den blev inte så dyr som jag hade räknat med.
Användarens profilbild
Av mammahappy
Aha så det kan bli tull för den... :roll:
Då kan den ju bli ganska så dyr ja.. Då vågar man nog inte beställa någon...
Användarens profilbild
Av LillaG
Anso skrev:
LillaG skrev:Den där sjalhistorien är ju en elastisk... så den behöver inte jag som tur är... :roll:
8)

Eller snarare... :rodna: hoppas min bärmojäng kommer snart...
Användarens profilbild
Av mammahappy
LillaG skrev:
Anso skrev:
8)

Du nu tar du å berättar VAD det är för nånting! FAttar du inte hur nyfikna du gör oss?!?!?!!?!? :twisted:
Användarens profilbild
Av thanisa
Såg att de flesta sorter var slut hos lotusbarn. Hittade en tyskspråkig sida där den säljs i euro, då slipper man i varje fall tullen.

http://81.169.162.205/tragemaus-s414h41 ... html?sid=g

och så en engelsk sida

http://slingjax.com/catalog.php?category=33

en lista till olika återförsäljare kan man se här

http://www.angelpack.com/link_exchange.html

de jag tyckte var finast hittar jg tyvärr inte inne hos någon så jag kanske slipper känna att jag vill ha en.
Användarens profilbild
Av LillaG
mammahappy skrev:
LillaG skrev:
Anso skrev:
8)

Du nu tar du å berättar VAD det är för nånting! FAttar du inte hur nyfikna du gör oss?!?!?!!?!? :twisted:
Jooo.... :lol:
Och för spänningens stund kan jag säga att jag faktiskt väntar på två grejer :rock:
Användarens profilbild
Av mammahappy
LillaG skrev:
mammahappy skrev:
LillaG skrev:
Anso skrev:
8)

Och för spänningens stund kan jag säga att jag faktiskt väntar på två grejer :rock:
Hmm morrar lite... Tror du att den hinner komma tills på tisdag så att du kan ha med den på träffen på onsdag?! :roll:
2 GREJER?!!? :shock:
Så det är därför du har haft utförsäljning.... 8)
Nä men nu får du faktist ta å berätta!!! :this:
Användarens profilbild
Av sagogrynet
mammahappy skrev:
LillaG skrev:
mammahappy skrev:
LillaG skrev:
Anso skrev:
8)

Hmm morrar lite... Tror du att den hinner komma tills på tisdag så att du kan ha med den på träffen på onsdag?! :roll:
2 GREJER?!!? :shock:
Så det är därför du har haft utförsäljning.... 8)
Nä men nu får du faktist ta å berätta!!! :this:
:iagree: :eld: Berätta!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?