Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Gurli
ms_chili skrev:
Gurli skrev:Jag tog med mig en cykel i en stoooor kartong i från Thailand och när tullen i Svergie frågade vad det var, så sa jag att det var en cykel jag fått i present (det var det ju. En present från min man) Inga problem alls.
Vad var det för cykel? Bild? :lol:
Jag önskar jag hade bild, men det har jag inte ännu, för kameran har pajjat, men snart så.
Användarens profilbild
Av Elwi
ms_chili skrev:
Elwi skrev:Tack för alla svar!! Helst av allt vill ja ju beställa en direkt nu å få den skickad hit men har inte hittat någon återförsäljare som gör det. Priset för en Bug Cameleon ligger nu på 5300 sek och då ingår ligg plus sittdel..... det är väl jättebilligt!!!.
BILLIGT!!! :shock:
Var hitade du det?
Mannen ska importera bil från USA och jag funderar just nu på om dom skulle kunnna slänga in en vagn i bilen innan den skickas!?!? :roll:
Gå in på www.bugaboo.nl och sen väljer du land och stad. Jag valde USA och sen NY. Sen ser du alla återförsäljare och det verkar som om Buggisarna är billigast i USA. Det finns ju en sida på nätet www.babytrader.eu där man köper och får den hemskickad, då är det ca 2000 sek billigare. Men Annars ligger dom opå runt 750 dollar. As billigt!
Användarens profilbild
Av Elwi
Gurli skrev:Jag tog med mig en cykel i en stoooor kartong i från Thailand och när tullen i Svergie frågade vad det var, så sa jag att det var en cykel jag fått i present (det var det ju. En present från min man) Inga problem alls.
Så alltså om man fått något i present är det ok?? Annars måste man tulla?? Förvirrad!
Användarens profilbild
Av Keke
Hej

Ser att du fått massor av svar, vi beställde vagn hemifrån och tog kontakt med hotellet vi skulle bo på och hade sedan dem som mottagare, det funkade super!

Kostade inget att ta hem men den var ju använd, vagnen pakertades på flygplatsen av deras personal. Sönder kan den ju gå men det brukar flygbolaget stå för om det händer.

Lycka till och trevlig resa!
/keke
Användarens profilbild
Av Keke
ooooooooopppppppsss dubbelt :oops:

/keke
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?