- mån maj 21, 2007 14:43
Det gjorde det för mig iaf.
Vi ska på glass på onsdag (på jensensböffhus i Malmö) - iofs utan barn, men om du vill språka lite är du välkommen
Sen kan du hålla koll på tråden Promenadkompis i Malmö (under sjalträffar) - jag har precis frågat om några har lust att komma hem till mig imorgon (centrala malmö) och sitta på baksida och äta scones (gud vad jag har hakat upp mig på scones!) Det kommer nog folk även från andra sajter
så alla känner definitivt inte alla!
(om jag nu har gett folk tillräkligt med tid att se inlägget innan det är dags att åka...
)
Python skrev:Sjalträff vore bra, jag bor nära Lund och har förstått att det finns sjalare där. Kan också ta mig till Malmö om det finns någon hågad visare där. Fast jag kännerju liksom ingen på forumet ännu - inte kan bara dyka upp på sjalträffar då?Johohodå, det går så bra sååå

Vi ska på glass på onsdag (på jensensböffhus i Malmö) - iofs utan barn, men om du vill språka lite är du välkommen

(om jag nu har gett folk tillräkligt med tid att se inlägget innan det är dags att åka...

"Man måste förlåta den man var, så att man kan acceptera den man är, för att kunna älska den man kommer bli"