Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Droppen
Linnea skrev:
Sannasmamma skrev:Ja, det var ju jag det :roll: Men grattis!
man kanske skulle info varandra om när man budar, så behöver man inte trissa upp priset för varann :lol:
Jo jag tänkte precis samma sak men jag hade ju ingen aning att det var Sannasmamma jag budade mot, men Sannasmamma kanske förstod att det var jag eftersom jag har i princip samma nick...?
Frågan är hur man skulle besluta vem som ska få den om man gör så?
Hur tänkte du Linnea?
Användarens profilbild
Av Linnea
Droppen skrev:
Linnea skrev:
man kanske skulle info varandra om när man budar, så behöver man inte trissa upp priset för varann :lol:
Jo jag tänkte precis samma sak men jag hade ju ingen aning att det var Sannasmamma jag budade mot, men Sannasmamma kanske förstod att det var jag eftersom jag har i princip samma nick...?
Hur tänkte du Linnea?
det ä ju helt klart ett problem om båda två absolut vill ha den 8) jag tänkte mer att den ena kanske inte var supersupersugen :roll:
Användarens profilbild
Av Droppen
Linnea skrev:
Droppen skrev:
Linnea skrev:
Hur tänkte du Linnea?
det ä ju helt klart ett problem om båda två absolut vill ha den 8) jag tänkte mer att den ena kanske inte var supersupersugen :roll:
Jag kan ju bara svara för mig och jag var/är helt klart supersugen! 8)
Av Jenny
Åh vad skoj! Vad nyfiken man blir! GRATTIS!

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?