Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av florin
Jag gillar inte ikeas tråd, den luddar och bommullstård är inte särskillt hållbar... Å så tror jag imnte den är så billiga.. vistt 5 kr per rulle men det är ju inte vidare mycket tråd på dem...

Jag tycker att det det finns bra billig tråd, den som falck säljer är jätte bra. finns dock inte i lika mycket färger som gutremann mest standradfärger. Den billiga på ohlssons som jag inte kan minnas namnet på finns i massor mer kulörer men inte på vårat ohlssons... Finns en tjej på sysidan som säljer dem och de är väldigt bra, har använt dem löänge nu... 20:- per rulle....
Användarens profilbild
Av florin
Man kan oxå använda overlocktråd, det finns en ställning som man kan köpa och sätta rullen på då fungerar det finfint i vanliga maskinen :-) De pengar den där hållaren kostar tjänar man ju snabbt in eftersom tråden blir tok-billig!
Användarens profilbild
Av Jennelii
Jag har en kompis som är sömmerska och hon säger att tråd är färskvara, att gammal tråd går sönder lättare (eller liknande) Jag som har massa massa gammal tråd :roll:
Användarens profilbild
Av florin
Jennelii skrev:Jag har en kompis som är sömmerska och hon säger att tråd är färskvara, att gammal tråd går sönder lättare (eller liknande) Jag som har massa massa gammal tråd :roll:
Absolut!!!! Gammal tråd är inte alls bra att använda om man vill ha hållbara sömmar!
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
florin skrev:Man kan oxå använda overlocktråd, det finns en ställning som man kan köpa och sätta rullen på då fungerar det finfint i vanliga maskinen :-) De pengar den där hållaren kostar tjänar man ju snabbt in eftersom tråden blir tok-billig!
Ah, det vore ju något!

Hur mycket är det på rullen på 20:-tråden du tipsade om?
Användarens profilbild
Av He.ma
Jag använder ju som jag skrev tidigare overlock tråd men när jag köpte symaskinen o ville köpa en rulle sån tråd så sa försäljaren att den inte håller lika bra för att den är gjord för att hålla när man syr med 4 trådar (som i en overlock) :?
Men jag vet att min mamma som är sömmerska (syr bara för husbehov nu) använder oxå overlocktråd och inte har jag upplevt att den skulle vara klen. Är detta nåt nån annan hört talas om? och jag säger som florin japp tråd är en färskvara
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?