Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av solanna
ninen skrev: Jag har varit med om det argumentet. Hon sa "jag ser inte poängen". Och då var det ändå en mamma som bar rätt mycket i BB, utan vagn. Nu har hon dock slutat bära. HUR KAN MAN INTE SE POÄNGEN! Man borde tvinga dom att prova, för då inser varje BB användare omedelbart poängen har jag märkt 8)
Jag som själv varit BB-användare med värkande axlar blir också så ledsen för alla andra BB-användares skull som inte ens vill prova sjal som jämförelse. Visst kan de få framhärda i sin dumhet (som jag ser det), men det är ju så onödigt. Sedan kan de ändå få välja bort sjalen om de tycker att det är besvärligt att knyta, eller ser flummigt ut eller vad som helst, men just det att de inte ens vill prova för att känna skillnaden tycker jag är synd. Då vet de ju inte ens vad de missar... Fast det är kanske där skon klämmer, att de inte vill veta, eftersom de inser att de har gjort en usel investering i sin BB-sele och inte vill få den misstanken bekräftad?
Användarens profilbild
Av Key
solanna skrev:Jag som själv varit BB-användare med värkande axlar blir också så ledsen för alla andra BB-användares skull som inte ens vill prova sjal som jämförelse. Visst kan de få framhärda i sin dumhet (som jag ser det), men det är ju så onödigt. Sedan kan de ändå få välja bort sjalen om de tycker att det är besvärligt att knyta, eller ser flummigt ut eller vad som helst, men just det att de inte ens vill prova för att känna skillnaden tycker jag är synd. Då vet de ju inte ens vad de missar... Fast det är kanske där skon klämmer, att de inte vill veta, eftersom de inser att de har gjort en usel investering i sin BB-sele och inte vill få den misstanken bekräftad?
:iagree: totally!

Det är så synd!
Användarens profilbild
Av Vida
Ergo och Mei tai är annars en bra inkörsport till tyngre droger... ehum... bärande menar jag....

Varför säger jag alltid fel??
Användarens profilbild
Av Gullan
NeaVida skrev:Ergo och Mei tai är annars en bra inkörsport till tyngre droger... ehum... bärande menar jag....

Varför säger jag alltid fel??
:app: :rofl:
Användarens profilbild
Av Bina
Tväråna skrev:Tja. Man låter dem väl vara? Jag brukar bli trött på folk som är övertygade om att jag måste äga/användavissa saker, som dvd, tv, kamera, internetuppkoppling hemma (fast det har jag ju nu), barnvagn, spjälsäng osv.
Men rätt som det är upptäcker de kankse fördelarna själva (som jag gjort med internet).
Åhh jag kunde inte ha sagt det ett endaste uns bättre... jag älskar min barnvagn och skulle inte vilja vara utan den en endaste sekund, babysittern är kanon när man har lite halv-dragigt på golvet eller har syskon som lurvar omkring på golvet och sjalen har sin tjusning... Det finns människor som inte alls förstår sig på oss "hippie-morsor" som tycker det är okej att linda in oss i ett tygstycke och prisar farbror Björn som skapat en sele som funnits i alla år... allt har sin tid och det som passar en, passar inte andra.
Användarens profilbild
Av Mamma Eli
Gullan skrev:
Asereht skrev:Vääääntar! ;)

När mamman ifråga sedan beklagar sig över att den lille alltid vill bli buren slår man till. :D
Bra förslag!!! Det är ju jättemånga som klagar över bärandet av kolikbebisar, bebisar som alltid vill vara nära... för att inte tala om snöiga oröjda vägar så här års! Då känner man sig smart när man stoppar lillan i sjalen och traskar genom djupsnön och handlar :)
Inte alls så krångligt med vinterbäbis om man bär i sjal alltså!? :D
Användarens profilbild
Av thanisa
Bina skrev:
Tväråna skrev:Tja. Man låter dem väl vara? Jag brukar bli trött på folk som är övertygade om att jag måste äga/användavissa saker, som dvd, tv, kamera, internetuppkoppling hemma (fast det har jag ju nu), barnvagn, spjälsäng osv.
Men rätt som det är upptäcker de kankse fördelarna själva (som jag gjort med internet).
Åhh jag kunde inte ha sagt det ett endaste uns bättre... jag älskar min barnvagn och skulle inte vilja vara utan den en endaste sekund, babysittern är kanon när man har lite halv-dragigt på golvet eller har syskon som lurvar omkring på golvet och sjalen har sin tjusning... Det finns människor som inte alls förstår sig på oss "hippie-morsor" som tycker det är okej att linda in oss i ett tygstycke och prisar farbror Björn som skapat en sele som funnits i alla år... allt har sin tid och det som passar en, passar inte andra.
Jag kan inte annat än hålla mig. Jag uppfattar mer att ganska många kan stänga ören helt om man försöker övertala dem till nåt. Jag skulle bli sur. Frågan någon så svarar jag självklart. Min familj gör mina val och andra familjer sina och man gör dem för att det passar ens familj bäst. Då jag jämt bär i sjal så vet jag att de jag träffar på ser att det går utmärkt och antar att de därav kommer till mig och ber om råd om de vill veta mer. Bara genom att visa upp sig så sprids ju kunskap om att det finns så den delen vet dem.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?