Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Jemmah
Kommer ihåg att det låg en härligt ärtgrön ringis under säljes när jag var ny här... Gillar ju grönt, och ormen :lol:
Användarens profilbild
Av sacha42
Porotina skrev:
  • Maerion skrev:
    nikon skrev:Inte spygrön, men jag har en grön sjal, en ringis (i färgen jade-jealousy), som jag inte kommer överens med.
    Åhh, nu blir jag ju VÄLDIGT nyfiken och intresserad!

:!: Appappappa! :!:

ska ni hålla på å kapa trådar kan ni ju dra till KÖPES/SÄLJES!

;)

Förresten så såg att det var Sannasmamma som haft en grön Hoppediz
    vad är det för nån? :?
En unikat som det heter så fint. Den är kapad till ringsjalar nu tror att bissa köpte en som såldes tillLydia, den kallas vell den ärtgröna sjalen. Samma randning och så som den rosa e-baysjalen, acapulco och moscuan.
Användarens profilbild
Av Maerion
sacha42 skrev:En unikat som det heter så fint. Den är kapad till ringsjalar nu tror att bissa köpte en som såldes tillLydia, den kallas vell den ärtgröna sjalen. Samma randning och så som den rosa e-baysjalen, acapulco och moscuan.
Hmm.. Rosa e-baysjalen tycker jag ser ut som en disktrasa.. Men grönt? Tjaa..

Okdå, jag startar en egen tråd!
Användarens profilbild
Av Scilla
Maerion skrev:Bild
Är det en grön mamba eller? En sån lade jag mig nästan på en gång i Tanzania. Ganska griniga ormar faktiskt :lol:
Användarens profilbild
Av Maerion
Scilla skrev:Är det en grön mamba eller? En sån lade jag mig nästan på en gång i Tanzania. Ganska griniga ormar faktiskt :lol:
Haha, bra uppdatering! :tumsup: Angående art har jag ingen aning, jag googlade bara på "green" för att hitta en snygg färg, och där låg han! :heart:
Användarens profilbild
Av kajsa kavat
Scilla skrev: Är det en grön mamba eller? En sån lade jag mig nästan på en gång i Tanzania. Ganska griniga ormar faktiskt :lol:
:shock: :shock: :shock:

Nämen fy vad läskigt!! Fick du inte typ hjärtstillestånd eller nåt?!?! :whut:
Användarens profilbild
Av Scilla
kajsa kavat skrev:
Scilla skrev: Är det en grön mamba eller? En sån lade jag mig nästan på en gång i Tanzania. Ganska griniga ormar faktiskt :lol:
:shock: :shock: :shock:

Nämen fy vad läskigt!! Fick du inte typ hjärtstillestånd eller nåt?!?! :whut:
Njäej, jag är inte ormrädd, men jag hade sprungit ikapp med en kompis och slängde mig ner i vägkanten - och sen fick jag syn på mamban bredvid. Lite skakis blev man väl men det obehagliga var att den inte stack iväg utan liksom höll på och gjorde utfall mot oss en lång stund :? Det var värre i Thailand, där såg vi en gång 17 (ja, vi räknade noga!) ormar på nära håll under en och samma promenad.

Men nu blev det lite väl OT kanske :lol:
Användarens profilbild
Av boosten
Girasol Tulpan är min drömsjal för tillfället:
Bild
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?