Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Tinker
Foxy skrev:Tinker, om ni bor i Uppsala, har god fika och gott kaffe, varför inte då? ;)
God fika kan jag uppbringa i ett nafs, men då får ni sätta er på tåget och åka "några" mil till Skåne. :wink:
Användarens profilbild
Av Foxan
Tinker skrev:
Foxy skrev:Tinker, om ni bor i Uppsala, har god fika och gott kaffe, varför inte då? ;)
God fika kan jag uppbringa i ett nafs, men då får ni sätta er på tåget och åka "några" mil till Skåne. :wink:
Jahapp... Synd för fikat då ;)
Men alvarigt talat, vad bra att den sida existerar och vi kan snacka med varan trots du är i Skåne och jag i Uppsala! :D

Hälsa manen! ;)
Användarens profilbild
Av Tinker
Javisst är det fantastico!! :D :tumsup:

Jag ska hälsa mannen. :mrgreen:
Användarens profilbild
Av smurfis
Foxy skrev:
smurfis skrev:.....fast vi behöver ju inga fler bärdon.. :roll:
Jag har en kompis som säger att oavsett hur mätt man är, det finns alltid plats för dessert. Så, jag tror att det är nog likadant också med sjalar :roll:

:lol:
Jo tack.. Jag skulle bara ha en sjal och en sele. Thats it. Vad ska man med mer till lixom? :roll: Idag sitter man här med ett gäng bärdon.. :roll: :lol: ..och undrar hur gick det till? :oops:
Användarens profilbild
Av Foxan
smurfis skrev:Jag skulle bara ha en sjal och en sele. Thats it. Vad ska man med mer till lixom?
;) Tro eller ej, men jag tänkte preciiiiis likadant när köpte min första Moby i v. 39! ;)

One of the most satisfying parts of Monopoly Go is[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?