Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av annikar
Min symaskin har också fått spatt. Undertråden blir lös och bubblig. Har trätt om maskinen 54 gånger. Och jag som bara snabbt skulle sy om vikningen på en ringis!!!! HJÄLP! Vad gör man :?:

Och kukat ur är ett jättebra ord, som jag sparar till verkligt rätt tillfälle. Har chockat både vänner och jobbarkompisar ett par gånger :lol:
Användarens profilbild
Av Alex
annikar skrev:Min symaskin har också fått spatt. Undertråden blir lös och bubblig. Har trätt om maskinen 54 gånger. Och jag som bara snabbt skulle sy om vikningen på en ringis!!!! HJÄLP! Vad gör man :?:

Och kukat ur är ett jättebra ord, som jag sparar till verkligt rätt tillfälle. Har chockat både vänner och jobbarkompisar ett par gånger :lol:
Själv är jag liiiite mer försiktig och använder "kackat ur". Känns nästan lika bra. :D
Användarens profilbild
Av printzezzan
"kukat ur" Laughing
Det heter ju det ju...
Användarens profilbild
Av annikar
Frida med Mea skrev:
annikar skrev:Min symaskin har också fått spatt. Undertråden blir lös och bubblig. Har trätt om maskinen 54 gånger. Och jag som bara snabbt skulle sy om vikningen på en ringis!!!! HJÄLP! Vad gör man :?:

Har du bytt tråd? Bytt nål alt ta ur den och sätt i den igen, kolla trådspänningen
Jag har inte bytt tråd, ska prova det. Funderar på att lämna in den för översyn. Min farfar var symaskinsförsäljare och han var väldigt noga med att man skulle olja och sköta maskinen. Och det har jag tyvätt inte gjort :oops:
Av Talula
Åååååh vad härligt att det finns fler som säger kukat ur! :vågen: :vågen: :vågen:
Användarens profilbild
Av liv
Min symaskin kaikade också ur helt i våras (när jag var gravid och i desperat behov av att sy :wink: ) Efter att ha gått igenom hela felsökningsinstruktionerna två gånger gav jag upp och lämnade in den för uppfräschning. Och den blev sååå bra! Som ny! :tumsup:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?