- mån nov 04, 2013 18:55
Frugrön skrev:Sitter bebisen i grodposition då? För benen är väl för korta för att komma ut på sidorna? Känns det inte som att bebisen kan trilla ur då, eller hur jag nu ska förklara? Du råkar inte ha en bild med nyfödding i en Boba så jag kan få se hur det fungerar?Smyfröken skrev:Nederdelen veks upp (så att varningstexten inte syntes) och fästes med tryckknappar. Spännena som man har runt midjan får man ta loss och vända på. Man tar på sig selen först och sätter i barnet sedan. Barnet ska ha benen inuti selen.Frugrön skrev:Vi hade Boba g3 från första början. Man behöver inget särskilt inlägg. Den var jättebra då och den är fortfarande jättebra nu vid 10 kg.Hur funkade Boban? Vi har en som vi använt till stora dottern när hon var lite större (använder den fortfarande, hon är snart tre) men tänker att vi ska använda den till bebben i magen när hon kommer. Man spänner väl upp den ett snäpp med knapparna antar jag??
Vilken bra present förresten att ge till någon som ska få barn. Det blir säkert uppskattat oavsett vilken modell ni väljer.Ser inte riktigt framför mig hur det ska se ut..
Vad trevligt att ni fortfarande använder er sele. Det känns som att det var en bra investering att köpa den.