Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av isbl
Perovskaija skrev:
anxy skrev:Köpt...det var bara två kvar tio över nio :vågen:

Hurra! Jag har också köpt en nu. Måste bara röja undan lite här så att jag får fri bordsyta, sen vill jag packa upp den :app:

JAG HAR LÄNGTAT SÅ EFTER EN OVERLOCK!!! förlåt att jag skriker men jag är jätteglad :banana: :jippiii:
:app: hoppas det blir mycket sytt nu! Jag orkade aldrig ta mig till Lidl, alldeles för lite pysseltid som det är, så jag kunde inte riktigt motivera köpet...
:vågen: Nu har min mamma köpt en :D.

Skulle eg velat ha en till mig själv med! Men fel månad för såna inköp, för mycket födelsedagar i de här krokarna :|. Fast jag kan ju iaf använda hennes, får sy järnet de gånger jag är där :)
Nu finns dessa maskiner på Lidl igen. I förrgår fanns det två kvar i butiken i Fagersjö (södra Stockholm) när jag hade köpt min.

Jag kollade också på Pricerunner och Prisjakt innan jag vågade köpa en så billig maskin, och hittade också en länk till en brittisk sajt där en som köpte en maskin på Lidl där skrev om den.

Det verkar vara en väldigt vettig maskin, fungerar bra (även om jag är nybörjare på overlock), och är klart prisvärd. Priset är fortfarande 1299 kronor, tre års garanti.

Jag skapade ett konto här bara för att berätta om detta, jag kommer nog inte att vara särskilt aktiv senare.

Johan Adler
Vidja, Stockholm
Jag har haft min sen i våras då, och har sytt några tishor, mössor och lite annat. Tycker att sömmarna har krånglat en del och att den är svår att trä. Det kan även bero på föraren 8) jag har aldrig sytt på OL förut och har inte haft så mycket tid till att utforska den ordentligt.Jag har heller inget att jämföra med.

Var det någon mer som köpte en? Vad tycker ni?
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?