Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av hattifnatt
Jag älskar spöket!
Skulle det passa att göra med barnen på jobbet? (är förskollärare). Jag har ett gäng här hemma och med tanke på att jag är gravid och det förra gången tog ett år innan mensen kom tillbaka kanske det vore ett bra användningsområde! :Hahaa:
Användarens profilbild
Av Mammut
hattifnatt skrev:Jag älskar spöket!
Skulle det passa att göra med barnen på jobbet? (är förskollärare). Jag har ett gäng här hemma och med tanke på att jag är gravid och det förra gången tog ett år innan mensen kom tillbaka kanske det vore ett bra användningsområde! :Hahaa:
När jag gick Barn o ungdom på gymnasiet hade vi bild o form och läraren var en sprudlande 60+ :are som en dag kom in med en låda kondomer som vi skulle gjuta gips i. Först blev det smått pinsamt och krystat, men sen släppte det och det blev en härlig samling spöken/barbapapor/krumelurer. Helt underbara!
Med tanke på att vi hade bild o form inför kommande yrkesval, så borde du väl kunna göra det med barnen. För dem blir det ju inte pinsamt som för ett gäng tonåringar. Möjligen för deras föräldrar. :lol: Eller för fröken som ska svara på från vad kondomer används till! :Hahaa:
Användarens profilbild
Av dolvis
Mammut skrev:
När jag gick Barn o ungdom på gymnasiet hade vi bild o form och läraren var en sprudlande 60+ :are som en dag kom in med en låda kondomer som vi skulle gjuta gips i. Först blev det smått pinsamt och krystat, men sen släppte det och det blev en härlig samling spöken/barbapapor/krumelurer. Helt underbara!
Med tanke på att vi hade bild o form inför kommande yrkesval, så borde du väl kunna göra det med barnen. För dem blir det ju inte pinsamt som för ett gäng tonåringar. Möjligen för deras föräldrar. :lol: Eller för fröken som ska svara på från vad kondomer används till! :Hahaa:
Det är väl bara att säga att det är gjutformar för spöken. :D
Av hattifnatt
Mammut skrev:
:Hahaa:
Användarens profilbild
Av zink
HPe skrev::app: 'älskling, köper du tamponger, tack. Som pynt, alltså!' :Hahaa:
Glöm inte en packe kondomer också :this:

"Sorry älskling , som pynt"
:notes: Köpa gips så att vi kan gjuta spöken i de däringa gamla spökpåsarna jag hittade i skåpet...

Och borde man inte kunna göra ett gäng hattifnattar av gamla tamponger? :tumup:

Btw: här hemma heter det "snippring" (har för mig att jag fått uttrycket från en tråd här på SB), så slidkrans låter mer som ett högadligt efternamn...Grevinnan von Sliiidcrantz :roll: :lol:

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?