Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av jazoo
naggie skrev: Då undrar jag: är det någon skillnad i gosighet och tunnhet mellan de olika färgerna?
Jag tror inte nödvändigtvis att det är skillnad mellan de olika färgerna, men det kan helt klart vara skillnad. Mitt hav är inte alls lika mjukt och gossigt som Buscillas sol, till exempel. Men jag ska tvätta och tumla en gång till och se om det är skillnad. Mitt hav är ändå helt underbart mjukt och lent i jämförelse med min Luzern och flera andra. Den är bara inte så där "ullig" och gosig.

Jag får väl rapportera om hur det blir när det är tvättat och tumlat igen.
Användarens profilbild
Av boosten
Knyttet & K skrev:Boosten - Jag tror att ni skulle passa utmärkt i en turkos Easy :twisted:

och sen kan ni sälja den billigt till mig... hehehe
Ja just det! :D Eller så köper du en ny turkos Easycare och ger mig din leo türkis! Jaa! :D :lol:
Användarens profilbild
Av naggie
jazoo skrev:
naggie skrev: Då undrar jag: är det någon skillnad i gosighet och tunnhet mellan de olika färgerna?
Mitt hav är inte alls lika mjukt och gossigt som Buscillas sol, till exempel.
Jag förstår precis vad du menar nu när jag har fått min HAV, den är inte som Buscillas sol :cry:
jazoo skrev:Men jag ska tvätta och tumla en gång till och se om det är skillnad.
Är den tvättad ännu?
jazoo skrev: Mitt hav är ändå helt underbart mjukt och lent i jämförelse med min Luzern och flera andra.
:iagree:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?