Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av MiaE
Kanske det. Men jag tror han börjar bli för stor för att jag ska känna om det känns bra... Passerat 8 kg. Men en Moby är ju inte en överdriven dyr sjal, så när bebisen närmar sig får jag väl köpa en och ha på lager och börja på direkten... Är det inte min grej får jag väl göra något åt det då, eller vad tror ni?
Användarens profilbild
Av Cayenne
Om även jag ska lägga mig i, så har jag en bäbis på 7 veckor, och jag fick min hoppiz för en vecka sedan. Innan hon föddes, hade jag köpt en Pikku Ruu. Min Pikku Ruu hade jag från att hon bara var ett par dagar. Den är kanon att ha inne hemma att gå omkring att mysa i:-)

Hoppizen är min "promenadsjal" för den stödjer bättre.

Jag skulle börja med en elastisk sjal till en nyfödd, men barnet du har nu, kanske skulle tycka om att bli buren i Hoppiz?
Användarens profilbild
Av MiaE
Ja mina tankar är ju att om jag köper en Hoppiz kan jag ju bära båda barnen i den, allt efter vad som är lämpligt för just det tillfället. Mobyn blir man mer låst med.
Användarens profilbild
Av Mia
...ja det är inte lätt att välja...
som cayenne skrev, varför inte satsa på en hoppis nu?! så kan du ha kvar den också eller byta till en tex moby till vintern när bebisen kommer!
Elin säljer en på "köp och sälj" nu...
Användarens profilbild
Av Madde
Då får väl jag oxå lägga mej i... :)

Min första sjal var en lång vävd sjal (Girasol) och jag var jättenöjd med den. Jag tyckte inte den var svår att knyta och tyckte det blev stadigt och bra även när Ronja var riktigt liten. Sen så hörde jag ju så mycket om trikåsjalarna så jag var ju tvungen att köpa en sån oxå! :roll: Det blev en Moby Wrap och den använder jag fortfarande ibland, trots att min "lilla" tjej nu väger ca 11 kg! :shock: Knyter man bara taight så tycker jag att det funkar bra, men det är ju inte alltid "klumpen" vill sitta klistrad mot mej...

Men om jag var du så skulle jag nog köpa hoppedizen så att du kan bära på storebror redan nu! Och sen om du tycker att sjalar är något för dej så är det ju bara att komplettera med flera sjalar efter smak! :roll: :wink: :lol:
Användarens profilbild
Av MiaE
Puttar upp...
Användarens profilbild
Av annamedsamuel
Jag har också en del Hoppediz på min sida. Lycka till i valet och kvalet!
/Anna
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?