Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Anso
Anso skrev:
Mia skrev:
Anso skrev:Jag har en Colibri med snapstrap på huvudstödet och det går utmärkt att sätta på själv.

Colibrin är betydligt högre i "normalstorlek", högre än en Babyhawk XT, kommer inte ihåg om den även är lite bredare. Är den för hög så går det lätt att vika ner den ett varv....
säger Anso som hade problem med att få fast huvudstödet på ergon.. :wink: Då måste det vara enkelt! :D Så då kanske de har gjort någon ändring till det bättre då?!! (På de jag provat har det varit ca 10cm band och en "vanthålle-klämma" och jag har inte kunnat få till att knäppa fast den själv på ryggen.)
:lol: :lol: Klarar fortfarande inte av Ergons huvudstöd.....
Colibri har gjort banden till huvudstöden betydligt längre fr.o.m -06 och de fästs på en ögla på axelbanden.
Ca 23 cm är banden som man sätter fast huvudstöden med. Kunde ha varit lite längre ändå men den går även när man bär på ryggen.
Användarens profilbild
Av Daniellas mamma
Är axelbanden lika breda?
colibri har ca 9.5cm bredd axelband med tjockare vaddering.... :) :)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?